کد خبر : 20131
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 8:50

تعطیلی ۲۰۰ واحد صنعتی در کهگیلویه‌وبویراحمد/ تنها تعدادی از طرح‌های راکد فعال شده است

تعطیلی ۲۰۰ واحد صنعتی در کهگیلویه‌وبویراحمد/ تنها تعدادی از طرح‌های راکد فعال شده است

آوای جنوب؛ رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ واحد صنعتی این استان راکد هستند، گفت: طبق برنامه پیش‌بینی شده مشکلات این واحدها در ۶ ماهه نخست امسال بررسی می‌شود داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسیدگی

خبرآوای جنوب؛

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ واحد صنعتی این استان راکد هستند، گفت: طبق برنامه پیش‌بینی شده مشکلات این واحدها در ۶ ماهه نخست امسال بررسی می‌شود

داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی یکی از مهم‌ترین مباحث در بحث اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: به منظور حل مشکلات این واحدها و اجرایی شدن مصوبات این کارگروه باید اعضای اصلی در این نشست حضور یافته و از فرستادن نماینده خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه از خردادماه سال ۹۴ تاکنون ۳۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است، افزود: ۱۵۴ طرح تولیدی در بخش‌های صنعت و کشاورزی در این جلسات بررسی شد که عمده طرح‌ها نیز در بخش صنعت بود.

دیودیده تعداد مصوبات این جلسات را ۲۴۵ مورد عنوان و تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۰ مصوبه اجرایی شد و ۱۰۵ مصوبه در دست اجرا است.

وی بیان کرد: بر اساس این مصوبات تعدادی از طرح‌های راکد فعال شده و مشکلات برخی واحدهای تولیدی که ممکن بود سبب رکود این واحدها شود رفع و از رکود این واحدها جلوگیری شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آخرین ارزیابی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شد استان کهگیلویه و بویراحمد جزء ۵ استان اول کشور در اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود.

دیودیده با اشاره به اینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال جدید به صورت هفتگی برگزار می‌شود، ابراز کرد: حدود ۲۰۰ واحد تولیدی این استان راکد است و این واحدها و دیگر واحدهایی که مشکلاتی در زمینه تولید دارند در این جلسات مطرح و مشکلات آنها بررسی می‌شود.

وی اظهار کرد: براساس برنامه پیش‌بینی شده این ۲۰۰ واحد راکد باید در ۶ ماهه نخست امسال تعیین تکلیف شوند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر ۷۴۰ واحد تولیدی این استان دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی هستند، گفت: براساس آخرین بررسی‌ها از این تعداد حدود ۲۰۰ واحد راکد است.

دیودیده بیان کرد: از ابتدای برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این استان از خردادماه ۹۴ مشکلات حدود ۲۰ واحد راکد رفع و این واحدها به چرخه تولید برگشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.