کد خبر : 20063
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 3:14

گفتگو با مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران دکتر اسدپور

گفتگو با مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران دکتر اسدپور

۱۱۰ میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت های درمانی گچساران هزینه شد آوای جنوب؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در یک ساله گذشته برای تقویت زیرساخت های درمانی این شهرستان هزینه شده است. ستار اسدپور روز دوشنبه درنشست با خبرنگاران افزود: خرید و نصب یک دستگاه ام آر آی پیشرفته،

۱۱۰ میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت های درمانی گچساران هزینه شد

آوای جنوب؛
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در یک ساله گذشته برای تقویت زیرساخت های درمانی این شهرستان هزینه شده است.

ستار اسدپور روز دوشنبه درنشست با خبرنگاران افزود: خرید و نصب یک دستگاه ام آر آی پیشرفته، تعمیر ساختمان این مرکز،احداث ساختمان شماره ۲ جامع شهری، اورژانس جاده ای دژسلیمان و یک دستگاه آمبولانس، تکمیل مرکز جامع شهری شماره یک،ساخت خانه بهداشت در روستاهای هفت چشمه و بن پیر از مهترین طرح های اجرا شده در یک ساله گذشته تاکنون بوده است.
وی ساخت مجتمع عالی آموزش سلامت در دو طبقه،با ۶۰۰ متر زیربنا،خرید یک دستگاه ماموگرافی برای تشخیص سرطان سینه، باشگاه مثبت برای تشخیص بیماری ایدز ،خرید تجهیزات مراکز جامع شهری، تعمیر مراکز جامع شهری، ساخت مرکز خیرساز ( زنده یاد شکیبایی)شماره ۲ شهری و راه اندازی مرکز خیر ساز زنده یاد توفیقی ازدیگر خدمات بهداشت و درمان گچساران برای ارتقای شاخص های سلامت بوده است.
وی به اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان سوختگی و کلینیک تخصصی در شهر دوگنبدان در سال ۹۴اشاره کرد و گفت: امید است با اجرای این طرح ها و بهره برداری از ۱۹۶ تخت در دو بیمارستان درحال ساخت، زیرساخت های درمانی این شهرستان در سال های آینده متحول شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: تکمیل چهار طرح درمانی بزرگ در حال اجرای بیمارستان ۹۶ تختخوابی نفت، بیمارستان ۱۰۰ تختی کوی کارکنان، بیمارستان سوختگی و کلینیک تخصصی در این شهرستان بیش از ۱۴ هزار متر به فضای درمانی این شهرستان خواهد افزود.
اسدپور راه اندازی مرکز آموزشی دولتی سلامت با پذیرش ۲۰ دانشجو، نصب و راه اندازی تلویزیون در یکی از نقاط پرتردد شهر دوگنبدان برای ابلاغ پیام های بهداشتی، اجرای بیمارستان صحرایی به مدت یک هفته در منطقه محروم باباکلان با ویزیت و خدمات درمانی دندن پزشکی به دوهزار و ۵۰۰ نفر،جذب ۱۲۸پرستار و تیم درمانی برای بکارگیری در بیمارستان در حال ساخت نفت، برگزاری ۴۰ کارگاه آموزشی برای برای ارتقای مهارت های علمی کارکنان و پیگیری برای نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در مراکز دولت شهر دوگنبدان از دیگر خدمات شبکه بهداشت به مردم گچساران در یک سال گذشته تاکنون بوده است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ضریب اشغال تخت در تنها بیمارستان گچساران ۷۰درصد است

مدیر شبکه بهداشت و دررمان گچساران گفت: ضریب اشغال تخت در این بیمارستان ۱۸۷تختخوابی ۷۰درصد بوده که این مهم بیانگر مراجعه بالای بیماران به این بیمارستان است.

ستار اسد پور روز دوشنبه در آیین عیادت از بیماران بیمارستان شهید رجایی افزود: در سال های اخیر با توجه به توسعه خدمات درمانی و پزشکی به بیماران، و افزایش حجم مراجعه به این بیمارستان ، اعزام بیماران گچسارانی به استان ها و شهرستان های همجوار بیش از ۶۰ درصد کاهش یافته است.
وی بیان کرد: ماهانه بیش از ۱۱ هزار بیمار به اوژانس و درمانگاه این شهرستان مراجعه می کنند که از این تعداد ۵۰۰ تا ۸۰۰ نفر بستری می شوند.
اسد پور با اشاره به وجود بخش های تخصصی جراحی، داخلی، زنان و زایمان، اطفال و قلب و مغز واعصاب در بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: ماهانه بیش از ۵۰ بیمار از این شهرستان به استان های همجوار اعزام می شوند امیدواریم با افتتاح ام آر آی این تعداد به ۲۰ نفر برسد.
وی با تاکید بر افزایش سطح خدمات این بیمارستان گفت: بیش از ۷۰۰ نفر در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان کار خدمات پزشکی به بیماران را در شبانه روز ارائه می دهند.
اسدپور تصریح کرد: ۵۰ پزشک متخصص و ۱۱ پزشک عمومی در بیمارستان شهید رجایی
در رشته های تخصصی جراحی عمومی، توانبخشی، بیهوشی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، قلب و عروق، رادیولوژی، جراحی مغز و اعصاب، روانپزشکی، عفونی، پاتولوژی ، طب اورژانس و رادیوتراپی خدمات لازم را به مردم ارائه می دهند.
اسد پور با اشاره به جمعیت ۱۲۰ هزار نفری شهرستان گچساران تصریح کرد: هم اکنون مشکل خاصی از نظر کادر درمانی در بیمارستان گچساران وجود ندارد اما با توجه به حجم مراجعان، باید کادر پزشکی و تجهیزات درمانی این مرکز برای ارائه خدمات بهتر و مناسب تر در آینده، تقویت شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران به همراه جمعی از معاونان و پزشکان از بیماران بیمارستان شهید رجایی این شهرستان به مناسبت هفته سلامت عیادت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.