آوای جنوب

اقدام سؤال‌برانگیز شهرداری یاسوج در جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی مسابقات قرآنی

چرا باید تابلوهای تبلیغاتی بزرگترین رویداد قرآنی استان در سال ۹۵ از سطح شهر یاسوج جمع‌آوری شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدام سؤال‌برانگیز در جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی مسابقات قرآنی دانش‌آموزی در شهر یاسوج خبر داد.

آوای جنوب؛

سید بهاءالدین ملک‌حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی مرحله استانی دانش‌‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج اظهار کرد: این مسابقات دیگر به صورت متمرکز برگزار نمی‌شود بلکه هر ساله در یکی از شهرستان‌ها و مناطق ۱۳‌گانه آموزش و پرورش استان چنین مسابقاتی را برگزار خواهیم کرد.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین منظور امسال مسابقات را در یاسوج مرکز استان با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز قرآنی برگزار کردیم.

ملک‌حسینی یکی از اهداف برگزاری چنین مسابقاتی را پیچیدن شمیم قرآن در همه شهرهای استان دانست و گفت: هدف اصلی بعد از تربیت نسل قرآنی این است که فضای شهرها و کوی و برزن ما بوی قرآن بگیرد و نسل جوان و نوجوان بیشتر با قرآن مانوس شوند.

این مسئول در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توقع و انتظار کمک بیشتری از سوی دستگاه‌های مختلف را داشتیم، افزود: انتظار داشتیم حال که کمک چندانی به برگزاری مسابقات قرآنی نمی‌شود سنگ‌اندازی در راه برگزاری این مسابقات نشود.

ملک‌حسینی با پرسش این سؤال که به نظر شما از مسابقات قرآنی مهم‌تر چه برنامه فرهنگی می‌توانیم در سطح استان داشته باشیم، اظهار کرد: چرا باید تابلوهای تبلیغاتی بزرگترین رویداد قرآنی استان در سال ۹۵ از سطح شهر یاسوج جمع‌آوری شود.

این مسئول افزود: اگر یکی از وظایف شهرداری پرداختن به مسائل فرهنگی است و چنین وظیفه‌ای را بر عهده دارند چرا باید شهرداری یاسوج در اقدامی سؤال‌برانگیز تعداد ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی مسابقات بزرگ قرآنی را از سطح شهر جمع‌آوری کند.

این مسئول به نشست‌هایی که پیش از این برای برگزاری چنین برنامه‌هایی در استان برگزار شده بود اشاره کرد و گفت: در این نشست حتی از اعضای شورای شهر یاسوج نیز حضور داشتند و قول همکاری و کمک دادند اما شهرداری در اقدامی که جای تعجب و تاسف دارد تابلوهای تبلیغاتی را جمع‌آوری می‌کند.

این معاون آموزش و پرورش استان افزود: آن‌ها برای تبلیغات قرآنی در بیلبوردهای شهر یاسوج از ما پول گرفتند در حالی که همه مسئولان استانی برای کمک به برگزاری این مسابقات از سوی دستگاه‌ها تاکید فراوان داشتند.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: مهم‌تر از مسابقات بزرگ قرآنی چه برنامه فرهنگی می‌تواند باشد که این گونه علاوه بر عدم همکاری سنگ‌اندازی در راه برگزاری برنامه‌ها نیز می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president