آوای جنوب

امام جمعه قلعه‌رئیسی: مسئولان به جای تجلیل از هنرمندی که با نامحرم دست می‌دهد در یادواره شهدا شرکت کنند

امام جمعهامام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مسئولان به جای تجلیل از هنرمندی که با نامحرم دست می‌دهد در یادواره شهدا شرکت کنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در جمع مردم قلعه رئیسی در مصلای این شهر اظهار داشت: امروز یکی از تهدیدات کشور و نظام اسلامی مسئله نفوذ است که می‌توان هم به نفوذ فکری و فرهنگی اشاره کرد.

وی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تغییر باورها و تفکرات عناصر فعال و نخبه و هوشمند کشور است به طوری که اینها اهداف دشمن را برآورده می کنند.

صلواتی یادآور شد: کار فرهنگی این که افرادی تربیت کنند که مومن، متدین، متخلق، انقلابی و ولایتمدار برای امام عصر(عج) بکنند با شب شعر و تجلیل از هنرمندی که به خانم نامحرم دست می‌دهد و با او مصافحه می‌کند بعد مسئولان استان جمع شوند و از او تجلیل کنند بسیار اشتباه است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه از بیت المال برای این امور خرج می کنند و بعد به نام هنر انقلابی از آن یاد می‌کنند و جالبتر این است که همین مسئولان در یادواره شهدا شرکت نمی کنند گفت: هویت ایرانی به اسلام و مسلمانی است، هویت ما شیعه بودن است و پیرو علی بودن ماست.

صلواتی با بیان اینکه امروز کار فرهنگی تربیت نیروی انقلابی و محافظ انقلاب است افزود: امروز نیاز استان ما مدیریت فرهنگی بر مبنای شعارهای انقلاب و مبانی انقلاب است امروز وظیفه مسئولان این است که فضای استان و جوانانمان را مصون سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی در استان ما رها شده است و نظارتی نمی شود و در گروه های مجازی به باورها و ارزش ها و اعتقادات توهین می شود؛ مسئولان دنیای مجازی را دریابند و از خواب بیدار شوند چرا که در دنیای مجازی چهره های انقلابی و ولایی تخریب می‌شوند و باید مسئولان تلاش کنند تا تخلفات دنیای مجازی را به حداقل برسانند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president