کد خبر : 19698
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1395 - 17:03

طی حکمی سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

طی حکمی سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی سیدمحمود داربام را به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد. آوای جنوب؛ سیدمحمد موحدپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار اطلاع‌رسانی و همچنین استفاده از نیروهای باتجربه و متخصص در این حوزه گفت: روابط عمومی یکی

دارباممدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی سیدمحمود داربام را به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

آوای جنوب؛

سیدمحمد موحدپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار اطلاع‌رسانی و همچنین استفاده از نیروهای باتجربه و متخصص در این حوزه گفت: روابط عمومی یکی از دوایر مهم و اثرگذار در هر دستگاه و سازمانی به شمار می‌رود که اهمیت این کار در استانداری به عنوان پیشانی همه دستگاه‌ها و ادارات دوچندان است.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به تغییراتی که در چارت روابط عمومی‌ها ایجاد شده است و با شناختی که از سیدمحمود داربام در سال‌های گذشته داشته‌ایم وی را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کردیم.

این مسئول با قدردانی از زحمات کسانی که در عرصه اطلاع‌رسانی استان نقش دارند، تصریح کرد: داربام فرد ناشناخته‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی استان نیست و به خوبی با موضوع تعامل روابط عمومی و رسانه آشنایی دارد.

موحدپور با درخواست از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای حفظ ارتباط کنونی خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که این ارتباط در آینده نیز همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.