آوای جنوب

آیت‌الله ملک‌حسینی: مردم از اعضای شوراها توقع معامله‌گری ندارند/شوراها نباید منافع خود را در نظر بگیرند

اعضای شوراها اگر به جای مصلحت مردم به منفعت خود فکر کنند ارزش و جایگاه خود را از دست می‌دهند

ملک حسینینماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از شوراها توقع معامله‌گری ندارند.

آوای جنوب؛

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی انسان‌های معتمدی هستند که آن‌ها را برای برنامه‌ریزی و بهبود امور انتخاب کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم وقتی کسانی را برای برنامه‌ریزی برمی‌گزینند توقعاتی از آنان دارند و انتظار دارند که مدافع حقوق آن‌ها باشند.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه در ادامه افزود: مردم از شوراها انتظار دارند که نمودار توسعه را افزایش دهند که این با برنامه‌ریزی دقیق و ظریف میسر است.

وی بیان کرد: شوراها کار اجرایی نمی‌کنند و پولی هم در اختیار ندارند که با آن اقدام کنند لذا باید با تصمیمات دقیق خود موجب بهبود امور شوند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تأکید بر این که شوراها نباید منافع خود را در نظر بگیرند، خاطرنشان کرد: اگر به جای مصلحت مردم به منفعت خود فکر کنند ارزش و جایگاه خود را از دست می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شوراها هستند که با عملکردی که دارند جایگاه خود را نزد مسئولان تحکیم می‌کنند.

وی با بیان اینکه شوراها نباید وارد معامله‌گری شوند، یادآور شد: مردم از شوراها توقع معامله‌گری ندارند و اگر مردم به آن‌ها اعتماد کنند در دوره‌های بعد نیز موفقیت کسب خواهند کرد.

این استاد حوزه‌های علمیه با بیان نقش هر یک از اقشار جامعه از روحانیت گرفته تا شوراهای اسلامی تصریح کرد: عظمت جایگاه شوراها هنگامی دیده خواهد شد که اعضای شوراها جایگاه و منزلت خود را بشناسند و مهم این است که شأن جایگاه اندیشه در شوراها حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه به اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اطمینان داد که هر کمکی را که بتواند نسبت به رفع مشکلات آن‌ها انجام دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president