آوای جنوب

رئیس اوقاف گچساران:

احداث زائرسرا در حرم بی‌بی حکیمه(س) گچساران نیازمند ۲۵ میلیارد ریال اعتبار است

بهمنیرئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: احداث زائرسرا در حرم مطهر امام‌زاده حضرت بی‌بی حکیمه خاتون(س) در این شهرستان ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

آوای جنوب؛

فرزین بهمنی‌آزاد اظهار داشت: تجهیز و توسعه حرم مطهر امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در گچساران از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: بارگاه مطهر این امام‌زاده در حال حاضر با مشکلات و کمبودهای بسیاری روبه‌رو بوده که ضروری است برای برطرف شدن مشکلات آن اقدام شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران با اشاره به نبود زائرسرا در این امام‌زاده، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در حرم مطهر این امام‌زاده نبود زائرسرا است.

بهمنی‌آزاد عنوان کرد: احداث زائرسرا در حرم مطهر امام‌زاده حضرت بی‌بی حکیمه خاتون(س) در این شهرستان ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی بیان کرد: به دنبال این هستیم تا با جذب اعتبارات یک زائرسرا در حرم مطهر امام‌زاده حضرت بی‌بی حکیمه خاتون(س) جهت رفاه زائران احداث کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران با اشاره به طرح توسعه حرم امام‌زاده بی بی حکیمه خاتون(س)، افزود: توسعه حرم مطهر این امام‌زاده نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار بوده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president