آوای جنوب

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌ مسافربری‌های درون‌شهری یاسوج

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یاسوج با اشاره به افزایش نرخ کرایه‌ مسافربری‌های درون شهری گفت: در صورت تصویب شورای شهر یاسوج نرخ کرایه تاکسی‌های دورن شهری ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

آوای جنوب؛

عبدی دانش‌مقدم ظهر امروز در نشست بررسی جابه‌جایی ایستگاه سردار جنگل شمالی یاسوج، گفت: وجود این ایستگاه موجب افزایش بار ترافیکی و نامناسب بودن چهره شهر یاسوج شده بود که در سال جدید این ایستگاه به مکان جدیدی جنب انتقال خون شهر یاسوج منتقل شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به عدم استقبال مردم از ایستگاه جدید افزود: عدم استقبال مردم از ایستگاه انتقال خون موجب ایجاد مشکلاتی شده که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری یاسوج این مشکل رفع شود.

وی با اشاره به فرسوده بودن ناوگان تاکسیرانی شهر یاسوج افزود: ۴۲۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر یاسوج وجود دارد که نوسازی این ناوگان در دستور کار است.

این مسئول تصریح کرد: یک هزار و ۳۳ دستگاه تاکسی کار جابه‌جایی مردم در شهر یاسوج را انجام می‌دهند.

دانش‌مقدم از افزایش نرخ کرایه مسافربری‌های درون‌شهری یاسوج خبر داد و تصریح کرد: در صورت تصویب شورای شهر نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری یاسوج بیان کرد: ۷۵ درصد حمل و نقل‌های مسافران در سطح شهر یاسوج از طریق حمل و نقل سبک مانند تاکسی و ون انجام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president