آوای جنوب

جشن تقدیر غلام محمد زارعی از مردم/از رقص و سوارکاری تا تندروی های برخی مجریان+ تصاویر

یکی از افراد اجراکننده شاعری بود که در شعر خود که با زبان محلی بود هر آنچه که نباید می گفت را بر زبان آورد و انسان را به فکر می برد که گویا نبردی سخت بین دو دشمن صورت گرفته است.

resized_119594_643پس از اعلام نتایج بررسی های بیشتر شورای نگهبان در خصوص انتخابات بویراحمد و دنا بالاخره زارعی که در هشتم اسفند به عنوان نماینده مجلس دهم معرفی شده بود اینبار هم توانست از بررسی های مجدد پیروز این کارزار معرفی شود و برای چهار سال دیگر در بهارستان بماند.

آوای جنوب؛

امروز و در همایش سپاسگذاری غلام محمد زارعی از مردم بویراحمد و دنا که با حضور چشمگیر مردم برگزار شد این نماینده منتخب به ایراد سخن پرداخت.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم در این دو شهرستان گفت: از امروز رفاقت‌ها آغاز شده است.

جشن تقدیر غلام محمد زارعی از مردم/از رقص و سوارکاری تا تندروی های برخی مجریان

«غلام محمد زارعی» در جمع پرشور حامیانش و در جشن پیروزی خود در انتخابات هفتم اسفند با تاکید براینکه مسولان باید احترام و خدمت به مردم را فراموش نکنند افزود: ما با مسولانی که مردم را فراموش کنند کاری نداریم.

نماینده ادوار نهم و دهم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خود را خادم و نوکر مردم دانست و اظهار داشت: از دست اندرکاران انتخابات که بی‌طرفانه انتخابات را برگزار کردند تقدیر می‌کنم.

زارعی افزود: در مدتی که عده‌ای فضا را ملتهب نمودند مردم و مسولان مسئولانه امنیت را برقرار کردند و هوشمندانه به قانون احترام گذاشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد که شرایط فنی خاصی را مدیریت نمود، خاطرنشان کرد: عده‌ای با جعل اسناد خدا را نادیده گرفتند تا خادم ملت در خدمت ملت نباشد اما خدا با جریان ما است.

زارعی با تشکر از آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، گفت: بدون شک توصیه‌های حکیمانه ایشان مدنظر قرار می‌گیرد.

وی گفت: مسوولیت ما در برابر ملت دوچندان شده و امیدواریم با همراهی تمام ملت، گام‌های اساسی را برداریم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: بدلیل تحریم‌ها و کمبود اعتبارات بسیاری از آرزوهای ما برآورده نشده و در سالجاری با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی به این آرزو‌ها دست یابیم.

زارعی گفت: برای مطالبات بحق مردم دیارم لحظه‌ای از تلاش دست برنخواهم برداشت و نباید اجازه دهیم شکافی در بین مردم بویراحمد و دنا ایجاد شود.
وی افزود: باید فضای همدلی و موج تلاش و خدمت را راه بپنداریم و البته محتاج دعای خیر و پیشنهادات شما سخت نیازمندم.
وی گفت: از تمام برادران وخواهرانی که مرا قابل انتخاب دانستند تشکر می‌کنم.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: از برادر عزیز و ارزشمندم «جناب آقای سید باقر موسوی» صمیمانه تشکر می‌کنم و برای این دوست صمیمی و وفادارم همواره آرزوی موفقیت، سربلندی و تندرستی دارم.۱۱۹۵۸۳_۸۳۰ resized_119594_643
صدای ساز و نقاره از هر طرف بلند بود
در این همایش در هر گوشه ای از محل برگزاری جشن صدای ساز و نقاره بلند بود .
زمانی که در گوشه ای سوارکاران با اسب های خود همراه صدای ساز در حال سوار کاری بودند ، در گوشه دیگر عده ای در حال رقص محلی همراه با صدای سازی دیگر بودند و این در حالی بود که در جایگاه اصلی هم برنامه های اصلی در حال اجرا بود.

تندروی برخی از اجرا کنندگان برنامه
در جایگاه اصلی و برنامه های اصلی مراسم تعدادی از کسانی که برای اجرای برنامه های خود می آمدند به رقبای انتخاباتی به شدت حمله می کردند که باعث تعجب برخی از حاضران می شد و عده ای هم خواستار پایان دادن به اینگونه صحبت های تحریک کننده می شدند.
یکی از افراد اجراکننده شاعری بود که در شعر خود که با زبان محلی بود هر آنچه که نباید می گفت را بر زبان آورد و انسان را به فکر می برد که گویا نبردی سخت بین دو دشمن صورت گرفته است.
اجراهای زیبا
اما در این میان برنامه های شاد و متنوعی از نوازندگان ساز محلی اجرا می شد که در برخی مواقع حاضران با ابراز شادی و دست زدن به همکاری با خوانندگان و نوازندگان می پرداختند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president