آوای جنوب

شهردار گچساران خبر داد: رایگان بودن صدور پروانه ساخت در طرح بازسازی بافت فرسوده گچساران

پایین بودن قیمت املاک در بافت فرسوده یکی از دلایل بی‌رغبتی مردم است که باید پروژه محرک در این مناطق اجرا شود تا قیمت املاک افزایش یابد.

شهردارشهردار گچساران از رایگان بودن صدور پروانه ساخت در طرح بازسازی بافت فرسوده این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان صورت نگرفته است.

آوای جنوب؛

اردلان زینل‌زاده ظهر امروز در نشست بررسی بافت فرسوده شهرستان گچساران اظهار کرد: بافت فرسوده شهرستان گچساران به عنوان پایلوت اجرای طرح بازسازی بافت فرسوده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انتخاب شده اما تاکنون استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان صورت نگرفته است.

شهردار گچساران با بیان اینکه کسانی که در بافت فرسوده شهرستان گچساران هستند دارای تمکن مالی ضعیفی هستند، گفت: از مجموع ۱۰۰ پرونده متقاضی صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده گچساران که به شهرداری ارسال شده ۷۵ مورد آن تهیه نقشه شده و مابقی تا پایان فروردین تهیه می‌شود.

وی در خصوص بی‌رغبتی مردم گچساران در استقبال از این طرح، یادآور شد: ارزش افزوده که معمولا در ساخت و سازها وجود دارد برای سازنده و مالک ایجاد شود تا شاهد استقبال مردم از اجرای این طرح باشیم، ضمن اینکه پایین بودن قیمت املاک در بافت فرسوده یکی از دلایل بی‌رغبتی مردم است که باید پروژه محرک در این مناطق اجرا شود تا قیمت املاک افزایش یابد.

این مسئول با بیان اینکه تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان استان و شهرستان آماده همکاری برای اجرای این طرح هستند، افزود: برای تسهیل در اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان صدور پروانه ساخت و نوسازی برای متقاضیان به صورت رایگان انجام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president