آوای جنوب

فتاح محمدی:

دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گزارش عملکرد ۴ ساله خود را ارائه دهند

محمدی فتاحمعاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های استان گزارش عملکرد چهار ساله خود را ارائه دهند.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواستار تهیه گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارسال به هیئت دولت و همچنین وزارتخانه‌ها شد و اظهار کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها استان به صورت دقیق و منسجم تهیه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گزارش کاملی از نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها استان برای ارسال به وزارتخانه‌های مربوطه تهیه شود تا وزارتخانه‌ها نقاط ضعف دستگاه‌های مرتبط را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌ها گزارش عملکرد چهار ساله خود را به دو صورت شکلی و محتوایی ارائه کنند تا در قالب کتاب یا کتابچه به هیأت دولت و وزاتخانه‌ها ارسال شود.

این مسئول با بیان اینکه گزارش عملکرد دستگاه‌ها در ۱۲ فصل ارائه می‌‌شود، گفت: گزارش عملکرد دستگاه‌ها در فصل‌های صنعت، معدن، کشاورزی، منابع آب، مسکن، انرژی، گردشگری، محیط زیست، حمل و نقل، ارتباطات، بهداشت، آموزش و پرورش، علوم و فناوری و زنان و خانواده ارائه دهند که این فصل‌ها قابل حذف و اضافه شدن نیز هستند.

محمدی اضافه کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌های استان براساس طرح آمایش سرزمین ارائه شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president