آوای جنوب

تاجگردون : انتظار ما از دولت عمل به قانون و پالایش مسیر هدفمندی یارانه است

در صورتی که خطایی در مسیر حذف برخی دهک ها از دریافت یارانه صورت بگیرد با اعتراض فرد یا افراد مورد نظر مشکل قابل پیگیری و رفع است

تاجگردونرئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه سیستم جامع اطلاعاتی برای شناسایی دهک های پردرآمد در اختیار دولت قرار دارد، گفت: با مشخص شدن دهک های واجد شرایط برای حذف از دریافت یارانه درصد اشتباه در اجرای عملیات پالایش مسیر هدفمندی به صفر می رسد.

آوای جنوب

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ کل کشور، گفت: سیستم جامع اطلاعاتی برای شناسایی دهک های پردرآمد در اختیار دولت قرار دارد؛از این رو انتظار ما تسریع در حذف سه دهک بالا از دریافت یارانه نقدی برابر قانون است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه مشخص شدن دهک های واجد شرایط برای حذف از دریافت یارانه نقدی درصد اشتباه در اجرای عملیات پالایش مسیر هدفمندی را به صفر می رساند،افزود: در صورتی که خطایی در مسیر حذف برخی دهک ها از دریافت یارانه صورت بگیرد با اعتراض فرد یا افراد مورد نظر مشکل قابل پیگیری و رفع است.

شاخص های شفافی برای حذف دهک های پردرآمد از دریافت یارانه نقدی درنظرگرفته شده است

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به شاخص های مدنظر گرفته شده برای حذف دهک های پردرآمد از دریافت یارانه نقدی،تصریح کرد: با شفاف بودن شاخص ها از جمله مالیات یا درآمد افراد امکان خطا در این برهه و این فاز عملیاتی ناچیز است.

تاجگردون با بیان اینکه اطلاعات پایه دولت برای شناسایی دهک های بالای جامعه به روز و کارآمد است،افزود: انتظار ما از دولت عمل به قانون و پالایش مسیر هدفمندی است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:تمامی شرایط برای عمل به قانون از سوی دولت درخصوص حذف سه دهک پردرآمد از دریافت یارانه نقدی فراهم است،از این رو باید تا پایان سال جاری منتظر خبرهای در خصوص حذف این دهک های یاد شده باشیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ در صورت تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق سه دهک برخوردار و پردرآمد جامعه در سال آینده از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد و منابع آزاد شده به رونق تولید و اشتغال جوانان با اولویت طبقات آسیب پذیر جامعه اختصاص خواهد یافت.

لازم به ذکر است؛ ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل حذف ۳ دهک بالای در آمدی آزاد می شود که به امر تولید و اشتغال جوانان با اولویت اقشار آسیب پذیر اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است، کمیسیون تلفیق در روزهای پایانی سال گذشته مصوبه ای داشت که بر اساس آن افرادی که در سال بالای ۳۵ میلیون تومان در آمد داشته باشند از دریافت یارانه نقدی حذف می شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president