آوای جنوب

مطبوعات و سایت‌ها از دامن زدن به شایعات خودداری کنند

هرگونه پیش داوری و گمانه‌زنی در خصوص حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا قبل از اعلام رای و نظر شورای نگهبان و هئیت مرکزی نظارت صحت ندارد

خرم روزرئیس دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی دقیق نحوه اجرای انتخابات و بازشماری صندوق‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: نتیجه توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود.

آوای جنوب؛

حجت‎الاسلام قدرت الله خرم روز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: به استناد ماده ۳ و بند ب ماده ۴ قانون نظارت شورای نگهبان بازرسان هئیت مرکزی نظارت به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اعزام شدند.

وی عنوان کرد: بازرسان هئیت مرکزی نظارت در اجرای قانون، مقررات و دستورالعمل‌های صادره بازرسی دقیق از نحوه اجرای انتخابات و بازشماری صندوق‌های اخذ انجام گرفته و بدون اعلام نظر بر اساس قانون هئیت بازرسی نتیجه ماموریت و بازرسی را جمع‌بندی و در اختیار هئیت مرکزی نظارت شورای نگهبان قرار می‌دهند.

خرم‌روز با بیان اینکه اعلام نتیجه بر عهده شورای نگهبان است، افزود: هرگونه پیش داوری و گمانه‌زنی در خصوص حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا قبل از اعلام رای و نظر شورای نگهبان و هئیت مرکزی نظارت صحت ندارد.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتظار می‌رود جراید، مطبوعات، سایت‌های خبری و فضای مجازی از دامن زدن به ایجاد شایعه خودداری کنند و لازم است همه پایبند به قانون باشند و قانون را تمکین کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president