آوای جنوب

قاتل فراری در مسیر نورآباد به گچساران دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم استان فارس از دستگیری یک قاتل فراری کمتر از ۶ روز در آن شهرستان از وی خبر داد.

آوای جنوب؛

سرهنگ محمد اسلامی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی ازروستاهای شهرستان رستم، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از ارتکاب قتل، با دو قبضه اسلحه به کوه های اطراف روستا متواری شده بود، ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم گفت: پس شناسایی و دستگیری چند نفر از پناه دهندگان و حامیان قاتل فراری در کوه های اطراف شهرستان رستم، ماموران متوجه شدند قاتل فراری با یک دستگاه خودروی پراید از مسیر نورآباد به سمت گچساران در حرکت است.
سرهنگ اسلامی افزود: ماموران سریعا در طول مسیر تردد متهم مستقر و پس از مشاهده خودرو وی در اقدامی سریع خودرو را متوقف و وی را که قصد تیر اندازی به سمت ماموران داشت، قبل از هر گونه عملی دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: از متهم یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه اسلحه شکاری، بیست و یک میلیون ریال وجه نقد و تعدادی سیم کارت تلفن همراه کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به ارتکاب قتل با استفاده از سلاح شکاری اعتراف و علت درگیری را خصومت قبلی با مقتول که پسر عمویش است عنوان کرد که به همراه تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president