آوای جنوب

برنامه های هیئت رزمندگان اسلام در ایام فاطمیه گچساران

رمضانیرئیس شورای هیئت‌های مذهبی گچساران گفت: ویژه برنامه سوگواری ایام فاطمیه به مدت ۴ شب در این شهرستان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار داشت: ویژه برنامه سوگواری و عزاداری به مناسبت شهادت بی بی دو عالم ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) در گچساران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه سوگواری و عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه به مدت ۴ شب در گچساران برگزار می‌شود، افزود: این برنامه سوگواری و عزاداری از سوی هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی گچساران خاطرنشان کرد: این برنامه سوگواری از ۲۰ اسفندماه تا ۲۳ اسفندماه به مدت ۴ شب در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان به همراه سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

رمضانی عنوان کرد: در شب ۲۰ اسفند مراسم عزاداری و دعای پرفیض کمیل با نوای احمد خلف زاده و در شب ۲۱ اسفند مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه شهرستان با مداحی محمودی برگزار می‌شود.

وی افزود: در شب ۲۲ اسفند مراسم عزاداری به همراه سخنرانی حجت‌الاسلام سید امان الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان با مداحی احمد طرفی و در شب ۲۳ اسفند مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن بخردی و مداحی عباس انجوی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی گچساران گفت: مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president