آوای جنوب

اسامی مدیران غایب در جلسات کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور ارسال می‌شود

قبلا به مدیران غایب تذکرات لازم داده شد که در صورت عدم حضور در جلسات اسامی و تعداد غیبت‌ آنها به استاندار استان و همچنین…

نیک اقبالاسامی مدیران غایب در جلسات کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور ارسال می‌شود

آوای جنوب؛

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لیست مدیران کل دستگاه‌های غایب در جلسات استان به وزارت کشور ارسال می‌شود.

 پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی اظهار کرد: جلسات کارگروه امور زیربنایی و جلسات شورای فنی جلسات مهمی هستند که لازم است مدیران کل دستگاه‌ها در آن‌ها حضور داشته باشند اما برخی از مدیران در این جلسات حضور پیدا نمی‌کنند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قبلا به مدیران غایب تذکرات لازم داده شد که در صورت عدم حضور در جلسات اسامی و تعداد غیبت‌ آنها به استاندار استان و همچنین وزارتخانه‌های مربوطه ارسال می‌شود که تا قبل از پایان سال جاری اسامی مدیران کل دستگاه‌ها و میزان غیبت آنها به وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت استان در تولید شن و ماسه کوهی گفت: هم‌اکنون مجوز ایجاد واحدهای شن و ماسه به دلیل عدم تصویب طرح جامع شن و ماسه مختل شده که این طرح توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی و پس از رفع ایرادات در جلسه بعدی کارگروه امور زیربنایی مطرح شود.

این مسئول تصریح کرد: همچنین برای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی طرح الحاق قطعات پراکنده به روستاهای اطراف شهرها برای کاربری‌های مسکونی ممنوع است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president