آوای جنوب

آمادگی شهرداری بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی صفر است

آمادگی شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی صفر است و اقدام خاصی تاکنون انجام نشده است

شهرداریمعاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: متاسفانه با توجه به وضعیت کنونی و روزهای پایانی سال آمادگی شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی صفر است و اقدام خاصی تاکنون انجام نشده است.

آوای جنوب؛

سید کرامت‌الله فرج‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد بر لزوم آمادگی و تعامل بین بخشی دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان در سطح شهرستان در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران باید به نحو مناسب ارائه شود.

وی با بیان اینکه آمادگی دستگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در جذب هرچه بیشتر گردشگران موثر خواهد بود، گفت: انتظار می‌‎رود دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر با تمام توان و تلاش خود خدمات ارزنده‌ای را به گردشگران ارائه کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با اشاره به روزهای پایانی سال و آمادگی دستگاه‌ها در استقبال و ارائه خدمات به مسافران نوروزی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به وضعیت کنونی و روزهای پایانی سال آمادگی شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی صفر است و اقدام خاصی تاکنون انجام نشده است.

فرج‌زاده با بیان اینکه ورودی و خروجی شهر جهره‌ای نازیبا و زباله‌های زیادی در مسیر جادها قرار دارد، گفت: شهرداری نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها در سطح ورودی‌های شهر و خیابان‌ها و میادین هرچه سریع‌تر اقدام کند تا در روزهای آغازین سال که مهمانان نوروزی به شهر وارد می‌شوند با خاطره‌ای خوش از شهرستان خارج شوند.

وی با بیان اینکه روشنایی معابر، میادین و پارک‌ها مناسب نبوده و سرویس‌های بهداشتی آماده نیست و قطعا با این وضعیت در ایام نوروز وضعیت بحرانی خواهیم داشت بر لزوم همکاری و آمادگی دستگاه‌ها در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: به واسطه سهل‌انگاری یک مدیر به آبروی شهرستان لطمه وارد می‌شود از این‌رو در صورت هرگونه مشکلی شخص مدیر باید پاسخگو باشد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه اسکان آموزش و پرورش در دو ورودی شهر یاسوج قرار گیرد تا از لحاظ ترافیکی و دسترسی سریع مسافران با مشکلی مواجه نشویم بر لزوم نظارت جدی بر بازار تاکید کرد و گفت: تنظیم بازار با حساسیت بالا صورت گیرد.

وی ادامه داد: لیست کشیک ادارات عضو ستاد خدمات سفر تا پایان هفته به فرمانداری اعلام شود و بانک‌ها نسبت به رفع نقض خودپردازها اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد بیان کرد: به منظور خدمات مطلوب و آسایش مسافران و گردشگران از ۱۵ اسفندماه تا ۲۵ فروردین ۹۵ هرگونه حفاری در سطح شهر یاسوج ممنوع بوده و هیچ دستگاهی حق حفاری ندارد مگر در مواقع خاص و ضروری که با استعلام و آسفالت کردن سریع محل امکان‌پذیر است.fars

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president