آوای جنوب

محیط‌‌بان دنا پس از ۸ سال انتظار از قصاص نجات یافت

آئین بخشش و آزادی تقی‌زاده محیط بان دنا عصر فردا ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ با حضور مدیران ارشد استانی، سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

محیط بانسخنگوی محیط‌ زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسعدالله تقی‌زاده محیط‌ بان دنا پس از ۸ سال انتظار از سوی خانواده مقتول مجتبی رضایی بخشیده شد.

آوای جنوب؛

هادی سینایی در یاسوج، اظهار داشت: پس از ۸ سال انتظار، اسعدالله تقی‌زاده محیط بان دنا از سوی خانواده مقتول مجتبی رضایی بخشیده شد.

وی افزود: آئین بخشش و آزادی تقی‌زاده محیط بان دنا عصر فردا ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ با حضور مدیران ارشد استانی، سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

در مرداد ماه سال ۱۳۸۶ اسعدالله تقی‌زاده در محل خدمت خود و در منطقه‌ای کوهستانی مشرف به رشته کوه دنا که در منطقه حفاظت شده دنا قرار دارد، به اتفاق دو همکار خود در گشت با ۵ نفر از شکارچیان مواجه شدند و شکارچیان به سمت آنها تیراندازی کردند و تقی‌زاده آتش آنها را با گلوله‌ای پاسخ داد که یکی از شکارچیان را از ناحیه شکم مجروح کرد و او براثر این جراحت جان باخت.

در مهرماه سال ۱۳۹۰ حکم اعدام اسعدالله تقی‌زاده توسط دیوان عالی کشور به تأیید رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president