آوای جنوب

هدایت خواه، بهرامی، نیکبخت و روشنفکر حامیان خود را به رعایت قانون فراخواندند

چهارکاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ضمن دعوت طرفداران و حامیان خود به رعایت قانون اعلام کردند که تخلفات انتخاباتی از مجاری قانونی پیگیری خواهد شد

-۱۲۶۹۱چهارکاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ضمن دعوت طرفداران و حامیان خود به رعایت قانون اعلام کردند که تخلفات انتخاباتی از مجاری قانونی پیگیری خواهد شد و از هرگونه تجمع پرهیز شود.

آوای جنوب؛

مهدی روشنفکر در جمع معترضین به نتیجه‌ی انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا حاضر شد و آنها را به رعایت قانون و آرامش دعوت کرد.

وی خطاب به جمعیت حاضر گفت: از شما و همه‌ی مردم عزیز بویراحمد و دنا که به ندای رهبری معظم انقلاب گوش فرا دادید و مشارکت حداکثری کردید تشکر و قدردانی می‌کنم.

روشنفکر بلافاصله در جمه طرفدان و حامیان و معترضان به نتیجه انتخابات سراغ اصل موضوع رفت و افزود: ما در نظامی زندگی می‌کنیم که برای اداره‌ی امور در همه‌ی جهات شرعی و قانونی برنامه دارد، بنابراین من نمیتوانم مسائلی را که شما به‌خاطر آن جمع شدید را رد کنم اما همین‌جا اعلام می‌کنم این راه پیگیری مساله نیست و فرآیند و مراتب قانونی دارد.

نفر سوم انتخابات بویراحمد و دنا بیان کرد: قانون برای ما مشخص کرده‌است و فرآیند اعتراض معلوم است و این تجمع و شعار دادن در شان مردم بزرگوار بویراحمد نیست.

این نامزد انتخابات در بویراحمد و دنا از مردم خواست به مسئولین نظام اعتقاد داشته باشند و مطمئن باشند آنها اجازه نخواهند داد حق کسی ضایع شود.

روشنفکر همچنین اظهار کرد: آقایانی که نامزد بودند خود باید توانایی این را داشته باشند که در شورای تامین استان از حقوق شما دفاع کنند بنابراین نیازی به تجمع نیست و از کسانی که شان و شوکت بویراحمدی را طالب هستند و به نظام علاقمند هستند و در این تجمع هستند، تا قانون را رعایت و آرامش را حفظ کنند و اجازه ندهند کسانی از این فضا سوء استفاده کنند.

روشنفکر افزود: اگر جایی اشکالی، محدودیتی و تخلفی صورت گرفته باشد باید از مسیر قانونی خود پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید مواردی که گفته می‌شوند مستند باشند اضافه کرد: اگر کسی مستندی از موارد تخلف دارد به مسئولان ذی‌ربط ارائه دهد و مطمئن باشند لحاظ می‌شوند.

محمد بهرامی دیگر کاندیدای دهمین دوره انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیز ضمن اعتراض به نتیجه انتخابات در این حوزه انتخابیه از طرفداران و حامیان خود خواست تا به قانون احترام گذاشته و از هرگونه تجمعی که موجب سوء استفاده از این فضا می شود خودداری کنند.

وی بیان کرد: تخلفات انتخاباتی حوزه بویراحمد و دنا از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهد شد.

ستار هدایت خواه نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا نیز در جمع هوادران خود که نسبت به آراء اعلام شده غیر رسمی از سوی فرمانداری بویراحمد اعتراض داشتند،گفت: اینگونه تجمع ها را قبول ندارم و آن را نمی پسندم.

هدایتخواه با انتقاد از برخی تخلفات انتخاباتی در برخی از مناطق اشاره کردو گفت: کسی که بخواهد با پول و اقلام دیگر رأی مردم را بخرد و مبادرت به آن کند خیانت به انقلاب ، ولایت و رهبری کرده و این امر ناپسندمورد تأیید مردم این دیار همیشه در صحنه نیست.

وی ابراز کرد: به عنوان فردی کوچکی از این جامعه و خادم شما بنا به مستندات موثق و قانونی که تخلفات آشکاری در این انتخابات صورت گرفته از طریق قانون در پی حق طلبی خواهم بود.

نامزددهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان از تجمع کنندگان خواهان همکاری بی شائبه با نیروی های انتظامی و آرامش وضع موجود شد.

محمدرضا نیکبخت کاندیدای دهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیز با حضور در جمع معترضان به انتخابات که در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان حضور داشتند از آنها خواست تا بر اعصاب خود مسلط باشند چرا که تخلفات انتخابات در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: اینگونه تجمع ها به نفع هیچکس نیست و برخی از آن سوء استفاده خواهند کرد و ضرورری است همه قانون را فصل الخطاب قرار دهند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روزگذشته (۷ اسفند) برگزار شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president