کد خبر : 18641
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اسفند 1394 - 2:42

آقای تاجگردون ؛به شما “آری ” گفته ایم که شما به دیگران “نه ” بگویید!

آقای تاجگردون ؛به شما “آری ” گفته ایم که شما به دیگران “نه ” بگویید!

آوای جنوب /مهدی خادمیان- محضر جناب آقای دکتر تاجگردون،نماینده منتخب و محترم مردم گچساران و باشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی! سلام علیکم! از موکلین شما هستم.با این شرایط که باید خوب و خوش باشید،سپاس خدای را، واگر احوالپرس من باشید ،شکر خدا روزگارم بد نیست! اما بعد: راهیابی شما به بهارستان موجب شادی

یادداشتآوای جنوب /مهدی خادمیان-

محضر جناب آقای دکتر تاجگردون،نماینده منتخب و محترم مردم گچساران و باشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی!

سلام علیکم!

از موکلین شما هستم.با این شرایط که باید خوب و خوش باشید،سپاس خدای را، واگر احوالپرس من باشید ،شکر خدا روزگارم بد نیست! اما بعد: راهیابی شما به بهارستان موجب شادی هواداران و رای دهندگانتان گردید،تبریک میگویم!
واقعیت آنکه کارزار انتخاباتی شما،آغاز فصلی نو در رقابتهای انتخاباتی آینده خواهد بود.تبلیغاتتان ،کلاس رقابت های تبلیغاتی را در شهر و استانمان بالا برد،موفق به شکستن تابوی قومی و قبیله ای، که چندین سال دامنگیر فضای انتخاباتی شهرمان شده بود،گردیدید و آخرین شاهکارتان هم کسب اکثریت شبه مطلق آرا بود،خسته نباشید!
شاید در میان شادی و هیجان این پیروزی،سخن گفتن از غیر،مناسب نباشد،اما متوقعم به عنوان وکیل منتخب،حوصله کنید و گوش فرا دهید که ترسم فردا روز ،در میان قیل و قال سهم خواهان،مرا فرصتی دست ندهد!

جناب آقای تاجگردون! من از انگیزه های هواداران و رای دهندگانتان مطلع نیستم که” الغیب عند الله”! اما به گمانم یکی از دلایل اصلی،رضایت یا امیدواری آنان به توانایی شما در حذب امکانات و سرمایه به حوزه انتخابیه و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال است،امیدوارم که در گشایش پسابرجام و افق اقتصادی پیش رو ،که روشن متصور است، در انجام این مهم،توفیق کسب رضایت حداکثری را داشته باشید و نیازی به بزرگنمایی کارهای انجام شده،آنگونه که مشاورانتان در فضای انتخاباتی کردند،نباشد.

آقای دکتر تاجگردون! آنچه مسلم است،گذشته از عده ای که در هر حال به “تاجگردونها” رای میدهند و پاره ای که وابستگی ها و روابط قومی را لحاظ کرده اند،بسیاری از رای دهندگان به شما،از جمله خود من،از آنرو به شما “آری ” گفته ایم که شما به دیگران “نه ” بگویید!
“نه ” در عرصه “ملی” :
“نه” به تمامیت خواهان،”نه” به رانت خواران،”نه” به تجزیه طلبان، “نه به ماجراجویان و جنگ طلبان، و “نه ” های دیگر! از شما در عرصه “محلی” هم “نه ” میخواهیم:
“نه” به قومگرایان، “نه” به پارتی بازی، “نه” به تملق و چاپلوسی، “نه” به مدیرانی که فاقد کارآیی اند و به شما منسوب،نه به فرصت طلبانی ،که بودن آنان در این خیل عظیم هوادار و رای دهنده،جای تعجب ندارد.
سخن بسیار است و گفتن آن در این شرایط موجب ملال است که حکیم توس فرمود:
“که بر انجمن مرد بسیار گوی/// بگفتار خویش بکاهد آبروی!”

سخن کوتاه کنم که امیدوارم دریافته باشید،آنچه را که می باید، و به نظاره و انتظار مینشینیم تا میزان شایستگی شما در کسب این اعتماد بزرگ را شاهد باشیم. برای شما آرزوی موفقیت روز افزون و برای خود و مردمم،خوشحالی و عدم پشیمانی از “آری” گفتن به شما را دارم!

گچساران-۱۳۹۴/۱۲/۰۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهاب یکشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

احسنت بر جناب خادمیان با فرمایشات فروغمندشان

شهروند یکشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

جناب تاجگردون
اولین قدم در رعایت عدالت اجتماعی ، عدم صدور توصیه نامه است. نماینده محترم نه به تقاضای توصیه نامه نه به بی عدالتی است
حتی یک برگ و حتی برای نزدیکان درجه ۱

دکتر کندرپور دوشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

در خانه اگر کس است….این نامه بس است