کد خبر : 18631
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اسفند 1394 - 1:59

تقدیر فرماندهان محترم انتظامی و سپاه ناحیه گچساران از حضور باشکوه مردم در انتخابات

تقدیر فرماندهان محترم انتظامی و سپاه ناحیه گچساران از حضور باشکوه مردم در انتخابات

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گچساران با صدور پیامی ازمردم شهیدپرور گچساران به مناسبت خلق حماسه سیاسی ۷ اسفند ۹۴تقدیر وتشکر کرد. آوای جنوب؛ در متن این پیام آمده است : بار دیگر ملت ایران اسلامی علی الخصوص مردم ولایتمدار وشهیدپرور گچساران با حضور پرشعور خود در صحنه حماسی و پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گچساران با صدور پیامی ازمردم شهیدپرور گچساران به مناسبت خلق حماسه سیاسی ۷ اسفند ۹۴تقدیر وتشکر کرد.

آوای جنوب؛انصاری

در متن این پیام آمده است :

بار دیگر ملت ایران اسلامی علی الخصوص مردم ولایتمدار وشهیدپرور گچساران با حضور پرشعور خود در صحنه حماسی و پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری ، آزمون خیره کننده دیگری را پشت سر گذاشتند وچهره مصمم وپر امید ایران اسلامی رادر معرض نگاه دوستان ودشمنان نهادند.
آفرین برشما ملت بزرگ وهزاران درود وسلام برمردم ولایتمدار این خطه ازکشورکه با عزت ومردانگی مثال زدنی خود چه زیبا حماسه ای سیاسی راخلق نمودید وبه ندای ولی امر خویش لبیک گفتید .
زبان قاصراست ازاین همه شکوه وعظمت چرا که پیر وجوان ، زن ومرد ، کارمند وبازاری ، دانشجو ومحصل وهمه و همه آمدندتا نشان دهند که در راه صیانت از این نظام آنجاکه قدرتهای استعمارگر خط ونشان می کشند ، مردانه عزت وشرف کشور را حفظ می نمایید ولحظه ای عقب نشیی نمی کنید واین حضور با بصیرتتان مشتی محکم بردهان یاوه گویان ودشمنان بود.
اینک که به لطف خداوند بزرگ وعزم راسخ همه مردم قدرشناس و فهیم ایران اسلامی ومردم شهیدپرور و ولایی شهرستان گچساران ، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زده شده است.ضمن تبریک به همه منتخبان ملت ، از همه همشریان وهم وطنان صمیمانه قدردانی می نمایم .
درپایان ازمجموعه عوامل اجرایی انتخابات که تمام تلاش وکوشش خود را مصروف برگزاری انتخاباتی سالم وباشکوه نمودند نیزتشکرمی نمایم.

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران


بازیانهمچنین  فرمانده محترم انتظامی گچساران از حضور پرشور شهروندان در صحنه انتخابات وهمکاری مردم با نیروهای پلیس در ایام انتخابات تقدیر و تشکرد کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با تقدیر از مشارکت پرشور و حماسه ساز مردم در انتخابات وهمکاری و همراهی مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان گچساران با ماموران نیروی انتظامی این شهرستان , در جریان برگزاری ایام تبلیغات و برگزاری انتخابات پرشور مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: بحمدالله و با همکاری خوب مردم همیشه در صحنه , شهرستان گچساران شاهد برگزاری یکی از بهترین و آرام ترین فضای بدور از حاشیه در زمان و ایام تبلیغات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مملو از همکاری و تعامل سازنده مردم با پلیس بودیم.

سرهنگ ˈعلی کرم بازیانˈ ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم سراسر شهرستان گچساران با ماموران انتظامی در برقراری امنیت و آرامش، افزود: انتظارمی رود این گونه همکاری ها در تمامی مناسبت های سال نیز تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت بدون مشارکت و همراهی مردم با پلیس میسر نمی شود، گفت: مردم در ایجاد امنیت نقش موثری دارند و نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت همواره در کنار مردم بوده است.

سرهنگ بازیان با بیان اینکه هرجا که مردم با پلیس همکاری دارند، پلیس موفق تر عمل کرده است، افزود: میزان امنیت بستگی به میزان مشارکت مردم در انجام ماموریت دارد و هر قدر مشارکت بیشتر باشد، امنیت نیز به طور طبیعی افزایش می یابد.

وی شان و منزلت پلیس در جامعه را متاثر از حمایت ها و همراهی مردم دانست و اظهار داشت: امنیت یک تولید همگانی و مشارکتی است و همه آحاد جامعه در تامین و برقراری آن نقش بسزایی دارند چراکه اگر همراهی و مشارکت مردم در این فرایند صورت نگیرد، امنیت یک امنیت پایدار نخواهد بود.

سرهنگ بازیان از تلاش و حضور کارکنان انتظامی سراسر شهرستان گچساران در ثبات امنیت اجتماعی نیز تشکر کرد و گفت: هوشیاری و بیداری نیروهای سربلند و جان برکف نیروی انتظامی، توام با پیوستگی کار و تلاش خستگی ناپذیر آن ها زمینه ساز تامین و گسترش امنیت عمومی جامعه و خدمت شایسته به شهروندان است. وی در خاتمه عنوان کرد:به لطف خداوند و مشارکت بالای مردم گچساران یک انتخابات پرشور و با آرامش در این شهرستان برگزار شد و این مشارکت پرشور و حماسه ساز به جهان ثابت کرد که مردم ایران انقلاب اسلامی همیشه پشت سر ولی فقیه و نظام خود محکم و استوار ایستاده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.