کد خبر : 18565
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 - 15:30

هدایتخواه رأی خود را به صندوق انداخت + تصاویر

هدایتخواه رأی خود را به صندوق انداخت + تصاویر

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان شهرستان بویراحمد و دنا رأی خود را به صندوق انداخت. آوای جنوب؛ ستار هدایت خواه، کاندید ائتلاف اصولگرایان شهرستان بویراحمد و دنا با حضور در در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد رأی خود را به صندوق انداخت. هدایتخواه حضور گسترده مردم در انتخابات را ضامن پیشرفت، سربلندی و

-۱۲۵۳۹کاندیدای ائتلاف اصولگرایان شهرستان بویراحمد و دنا رأی خود را به صندوق انداخت.

آوای جنوب؛

ستار هدایت خواه، کاندید ائتلاف اصولگرایان شهرستان بویراحمد و دنا با حضور در در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد رأی خود را به صندوق انداخت.

هدایتخواه حضور گسترده مردم در انتخابات را ضامن پیشرفت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و از حضور پرشور و گسترده مردم استان در پای صندوق های رأی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که درصورت پیروزی یا عدم توفیق در انتخابات واکنش شما چیست و چه توصیه ای به هواداران دارید، بیان کرد: در صورتی که مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بنده را به خادم خود انتخاب کنند، خود را نماینده همه مردم این دو شهرستان دانسته و تلاش می کنم در طول دوره نمایندگی از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت از حوزه انتخابیه و دغدغه های بحقِ مردم دریغ نکنم.

وی ادامه داد: در صورتی که مردم کاندید دیگری را انتخاب کنند ضمن به احترام به انتخاب آنان، خدای بزرگ را به خاطر این که این بار مسولییت را از دوشم برداشت شکرگزار خواهم بود.

وی به هواداران و حامیان خود و دیگر کاندیدا در صورت پیروزی توصیه کرد: از هرگونه برخوردهای تنش زا و تحقیر و طعنه آمیز خودداری کرده و زمینه وحدت، همدلی و هم زبانی را برای پیشرفت و توسعه استان به جد در دستور کار قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.