کد خبر : 18492
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اسفند 1394 - 10:03

آخرین یادداشت سید جواد فدائی فعال و تحلیل گر مسائل سیاسی گچساران

آخرین یادداشت سید جواد فدائی فعال و تحلیل گر مسائل سیاسی گچساران

آوای جنوب تبلیغات انتخاباتی هر چه به ساعتهای پایانی خود نزدیک تر میشد التهاب بیشتری در خیابانها و جاده های بین شهری از سوی طرفداران دو کاندیدای اصلی انتخابات گچساران و باشت به وجود می آمد. کنترل و مدیریت آرام و هوشمندانه شرایط فعلی تنها از عهده نیروهای زحمت کش انتظامی و یگان امداد و

DSC_0610آوای جنوب

تبلیغات انتخاباتی هر چه به ساعتهای پایانی خود نزدیک تر میشد التهاب بیشتری در خیابانها و جاده های بین شهری از سوی طرفداران دو کاندیدای اصلی انتخابات گچساران و باشت به وجود می آمد. کنترل و مدیریت آرام و هوشمندانه شرایط فعلی تنها از عهده نیروهای زحمت کش انتظامی و یگان امداد و راهنمایی و رانندگی و پلیس راه گچساران بر می آمد.
در زمانی که هواداران کاندیداها در شور و شعور انتخاباتی و هیجانات ناشی از کری خوانی های معمول غوطه ور بودند کسانی وجود داشتند که فارغ از هر گونه گرایش سیاسی و به دور از هیجانات موجود تمام هم و غم خود را برای نظم و آرامش فضای شهرستان گذاشتند و بیشتر از همیشه در خیابانهای شهرستان به حالت آماده باش حضور داشتند.
نیروهای امداد و آتش نشانی و اورژانس که طبق معمول وظیفه نجات جان انسانها را به خوبی ایفا کردند شایسته هر تقدیری هستند. امیدوارم مردم همیشه در صحنه گچساران و باشت با رعایت قانون و حضور حماسی پای صندوق های رای و همینطور همکاری با تمام نهادهای مسئول روزهای پر شور و مثال زدنی گچساران و باشت را در تاریخ ماندگار کنند. در پایان جا دارد تشکری ویژه داشته باشم از اعضای شورای تامین شهرستان بابت نظم و کنترل شرایط سخت روزهای اخیر ، خصوصا فرماندار زحمت کش و فهیم شهرستان جناب حاج رحیمی بزرگوار که الحق والانصاف به خوبی توانستند نقش خود را در مدیریت حوادث و حاشیه های بعضا تاسف بار ایفا کنند و شرایط را برای انتخاباتی پر شور و رقابتی فراهم سازند.
به امید خداوند متعال وعده همه ما جمعه پای صندوق های رای و میثاق به خط سبز انقلاب و خون سرخ شهدا به نیت استقلال و آزادی جمهوریت نظام اسلامی ایران.
سید جواد فدائی
فعال و تحلیل گر مسائل سیاسیDSC_0612 DSC_0613DSC_0610

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوید پنجشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

درود بر فرمانده شهرم که الحق وانصاف با زحمت و صاداقنه ندانستند بر مردم. سرهنگ بازیان تشکر تشکر