کد خبر : 18176
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 7:05

موحد : معیار و ملاک من در زندگی دادن وعده خلاف و سرخرمن به مردم نبود

موحد : معیار و ملاک من در زندگی دادن وعده خلاف و سرخرمن به مردم نبود

نماینده اسبق مردم کهگیلویه بزرگ گفت: اگرچه به لحاظ شرایط منطقه امکان این را نداشتیم که کارخانجات را در منطقه دایر کنیم اما سعی کردیم تا برای جوانان شغل پایدار ایجاد کنیم و حتی به سیستان و بلوچستان نیرو ببریم و مشغول به کار کنیم. آوای جنوب ؛ سیدمحمد موحد پیش از ظهر امروز در

موحدنماینده اسبق مردم کهگیلویه بزرگ گفت: اگرچه به لحاظ شرایط منطقه امکان این را نداشتیم که کارخانجات را در منطقه دایر کنیم اما سعی کردیم تا برای جوانان شغل پایدار ایجاد کنیم و حتی به سیستان و بلوچستان نیرو ببریم و مشغول به کار کنیم.

آوای جنوب ؛

سیدمحمد موحد پیش از ظهر امروز در جمع مردم چرام با بیان اینکه ۸ سال از مردم دور بودم و توفیق حضور در کنار مردم را نداشتم، اظهار کرد: حجم محرومیت و عمق محرومیت آنقدر وسیع بود که بسیاری از اوقات و انرژی های ما را پر کردن چاله چوله هایی مثل آبرسانی، برق رسانی، توسعه مناطق آموزشی، ادارات، مخابرات و دیگر موضوعات در سطح شهرستان چرام گرفته بود.

نماینده اسبق مردم کهگیلویه بزرگ، افزود: در این مدت اگرچه از شما دیر بودم اما همزمان طرح های گسترده کشاورزی ،آبرسانی، فسفات و مسائل زیست محیطی را دنبال می کردم.

وی با بیان اینکه برادرانی ادعا می کنند که من فقط در کارهای فردی به درد مردم خوردم و پیگیر کارهای عمرانی نبودم، خاطرنشان کرد: اینها متوجه باشند من نماینده شهرستانی با یکهزار و ۱۳۰ روستای فاقد حداقل امکانات شدم و اگر برگردیم به دهه هفتاد می بینیم که هیچکدام از این روستاها برق، آب، گاز، جاده و مدرسه نداشت و من چنین منطقه ای را تحویل گرفتم.

موحد با بیان اینکه در روز خداحافظی من شرایط بگونه دیگری بود، افزود: من نمی گویم که مشکلات نداشتیم اما خدمات، حرکات، تلاشها و عملکردهای نظام را نباید نادیده گرفت.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه معیار و ملاک من در زندگی دادن وعده خلاف و سرخرمن به مردم نبود، گفت: شما نمی توانید در جمهوری اسلامی ایران نماینده ای را پیدا کنید که ۲۰ سال در مجلس باشد و تنها یک سفر خارجی برود که آن هم دستور کاری بود و در بقیه روزها کنار مردم بودم و خودم را وقف مردم کردم.

موحد تصریح کرد: در این مدت از نظر نیروی انسانی توانمند و تربیت نیروهای متخصص حرف بسیار جدی و اساسی زدیم.

وی در ادامه با تمجید از عملکرد خود، سطح خدمات رسانی به نیروهای این شهرستان ها در دستگاههای مختلف از جمله دانشگاهها، روزنامه ها، رادیو و تلویزیون، بانکها، ادارات و سازمانهای دولتی و کارخانجات را بسیار قابل تقدیر و قابل تحسین دانست.

موحد ایجاد شغل پایدار برای مردم را از دیگر فعالیت های خود عنوان کرد و گفت: اگرچه به لحاظ شرایط منطقه امکان این را نداشتیم که کارخانجات را در منطقه دایر کنیم اما سعی کردیم تا برای جوانان شغل پایدار ایجاد کنیم و حتی به سیستان و بلوچستان نیرو ببریم و مشغول به کار کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه با شعار توسعه شهرستان جلو آمده ام و برای این شعار برنامه دارم، گفت: قطب کشاورزی و گردشگری دو عرصه قابل پیشرفت و تحول در شهرستان چرام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.