آوای جنوب

کشتی موحد ،عدل هاشمی آغاز شد/اولین حمله موحد به حریف چغر خود

کشتیحال باید دید آیا عدل هاشمی که به انتقادات و طعنه های رستاد جواب نداد آیا از کنار حملات موحد هم بدون پاسخ می گذرد یا جواب خواهد داد؟

سید محمد موحد پس از پشت سر گذاشتن چند سال پر از فراز و نشیب ،بالاخره توانست جواز حضور در انتخابات حوزه ی کهگیلویه بزرگ را بدست آورد.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام محمد موحد نامزد انتخابات کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جمع مردم چرام به یکی از رقبای انتخاباتی خود که به نظر می رسید عدل هاشمی باشد تاخت و وعده های این کاندید را مورد انتقاد قرار داد .
موحد با بیان اینکه برای رفع بحران بیکاری برنامه پایدار دارم وعده های دروغین را فریب افکار عمومی دانست و گفت: نباید مردم را به شغل های مقطعی و زودگذر امیدوار کرد.
موحد با بیان اینکه بکارگیری نیروهای بومی ما در سیستان و بلوچستان داد نماینده های این استان را در وزارتخانه ها بلند کرده بود گفت: شغل باید پایدار باشد شغل عملگی مشکل جوانان را رفع نیم کند.
دفاع از عملکرد خود
حجت الاسلام محمد موحد امروز در جمع مردم چرام به دفاع از عملکرد خود در مقابل منتقدین پرداخت و با اشاره به دوری ۸ساله خود از حوزه انتخابیه اظهار داشت:عمق محرومیت آنقدر وسیع بود که بسیاری از اوقات انرژی ما را برای پرکردن چاله چوله هایی مانند آبرسانی بهبود جاده توسعه آموزش گسترش مخابرات و…گرفته بود و همزمان طرحهای گسترده کشاورزی فسفات و زیست محیطی را دنبال کردم.
موحد تصریح کرد: برادرانی که من فقط کارهای فردی انجام میدادم بدانند من نماینده شهرستانی شده بودم که ۱۱۳۰ روستای فاقد حداقل امکانات بود. موحد افزود: به دهه ۷۰ برگردیم کدام روستا آب داشت؟ کدام روستا جاده و فضای آموزشی داشت؟ نمیگویم در یک وضعیت ایده آلی منطقه را ترک کردم خدمات نظام وتلاشهای نظام عملکرد نظام چرا نادیده گرفته میشود؟؟
وی با بیان اینکه پیگیر مشکل بحران چاه های چرام، فاضلاب، توسعه راههای ارتباطی،گسترش دانشگاه ها،برنامه های با رئوس جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و احیای پروژه های به جا مانده در این شهرستان خواهم شد گفت: دور قبلی انتخابات وعده داده بودم در این شهرستان دانشگاه راه اندازی شود و محقق شد.
موحد تصریح کرد: شما نمی توانید در جمهوری اسلامی یاران نماینده ای پیدا کنید که ۲۰ سال در مجلس باشد و جز یک سفر خارجی آن هم به دستور رئیس کمیسون اصل ۹۰ رفته باشد.
این کاندیدای حوزه کهگیلویه بزرگ افزود: همه مدت در کنار مردم و در خدمت مردم بودم.
موحد تصریح کرد: کسانی که می گویند فلانی کارهای زیربنایی انجام نداد کارهای زیربنایی یعنی چی؟ منطقه ای که امکانات اولیه ندارد آیا می شود کارخانه احداث کرد؟؟
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر به لحاظ شرایط منطقه امکان این نبود که کاری انجام دهم اما سعی کردم از فرزندان این دیار تا سیستان و بلوچستان به کار مشغول کنم آن هم شغل پایدار و آینده دار.
آنچه از سخنان محمد موحد می توان نتیجه گرفت،درک دشواری رقابت در انتخابات این دوره و داشتن حریفی قدر از جنس خودش است. چرا که عدل هاشمی هم همان شگردهای خود موحد شاید هم بیشتر را بکار گرفته است.
نکته دیگر حمله اصلاح طلبان و موحد دو رقیب آشتی ناپذیر، همزمان به عدل هاشمی است.
حال باید دید آیا عدل هاشمی که به انتقادات و طعنه های رستاد جواب نداد آیا از کنار حملات موحد هم بدون پاسخ می گذرد یا جواب خواهد داد؟
لازم به ذکر است عدل هاشمی در این لحظه در شهرستان بهمئی به ایراد سخن می پردازد و باید منتظر ماند و دید که آیا جواب موحد را خواهد داد یا نه؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president