آوای جنوب

موحد زود برگشت!/منتظر کشتی انتخاباتی دو غول سیاسی انتخابات باشید

آخرین خبر رسیده حکایت از عدم حضور موحد در لنده دارد و علت آن نرسیدن ایشان به منطقه به سبب اینکه پرواز در ساعت ۱۶از تهران به سمت اهواز صورت می پذیرد و عملا امکان حضور در سخنرانی بعد از ظهر وجود ندارد

موحدحجت الاسلام موحد توانست با جلب نظر شورای نگهبان به کورس انتخاباتی کهگیلویه بزرگ باز گردد.

آوای جنوب؛

“جلیل حسنی” مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بازگشت موحد به انتخابات کهگیلویه بزرگ موافقت شده و ایشان می تواند در عرصه انتخابات فعالیت کند.
این مسول انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما نیز ایشان را در لیست انتخاباتی قرار می دهیم.
از شب گذشته تا امروز در شهرستان های چهار گانه حوزه ی کهگیلویه بزرگ اخبار ضد و نقیضی از بازگشت موحد حکایت داشت.
دقایقی پیش این شایعات به پایان رسید و رسما حضور موحد در این حوزه تایید شد و گویا عصر امروز در شهرستان لنده سخنرانی خواهد داشت.
دیروز عدل هاشمی در سرفاریاب از تمایل خود به حضور سید محمد موحد در انتخابات خبر داده بود.صحبت های دیروز عدل هاشمی حکایت از نبود حریف قدر برای خود می داد و وی ابراز تمایل می کرد که موحد باشد و از نبود وی خوشحال نبود.
حال باید عدل هاشمی که این روزها در سایه بی تدبیری محض اصلاح طلبان برنده ازپیش معلوم انتخابات بود آیا می تواند حریفی قدر به نام محمد موحد را شکست دهد یانه؟
آخرین خبر رسیده حکایت از عدم حضور موحد در لنده دارد و علت آن نرسیدن ایشان به منطقه به سبب اینکه پرواز در ساعت ۱۶از تهران به سمت اهواز صورت می پذیرد و عملا امکان حضور در سخنرانی بعد از ظهر وجود ندارد.
خبرهای تکمیلی اعلام می شود….

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president