آوای جنوب

فرماندار گچساران:

انصراف یکی از دواطلبین مجلس دهم در گچساران

فرمانداری

آوای جنوب؛

فرماندار گچساران با اعلام خبر انصراف یکی از داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت اظهار داشت :آقای حمید پور حسن دیل یکی از ده نفر داوطلبین مجلس در حوزه انتخابیه گچساران بود که ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری انصراف خود را اعلام نمود.

عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که حوزه انتخابیه گچساران و باشت دارای ۱۰ داوطلب می باشد اظهار داشت :از این تعداد داوطلبین ۸ نفر در مرحله اول تایید صلاحت شده بوده اند و دو نفر دیگر در مرحله دوم توسط شورای نگهبان صلاحیت آنان تایید شده است .
وی تصریح کرد با اعلام انصراف اقای پور حسن دیل تعداد دواطلبین این حوزه به ۹ نفر رسیده است .
شایان ذکر است آقای پورحسن دیل با حضور در فرمانداری ضمن تشکر از فرماندار محترم شهرستان و اعضای شورای تامین و همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات انصراف خود را تقدیم ستاد انتخابات نموده است .
فرماندار گچساران گقت در متن انصرافی این کاندید آمده است از مردم همیشه در صحنه شهرستان گچساران می خواهم تا با حضور پر شور خود در انتخابات حماسه ای جاوادن را خلق کرده و در این امر مهم سیاسی و اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور هفتم اسفندماه سال جاری در شهرستانهای گچساران و باشت برگزار می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president