آوای جنوب

دادستان گچساران: با توزیع کنندگان شب نامه برخورد جدی می شود

در صوتی که سایتی اقدام به انتشار شب نامه در مورد کاندیداهای انتخاباتی کند و شاکی خصوصی داشته باشد طبق قانون با مدیر مسوول سایت برخورد خواهد شد

غلامپوردادستان گچساران گفت: با توزیع کنندگان شب نامه در این شهرستان که موجب مختل شدن نظم عمومی شود برخورد قانونی خواهد شد.

آوای جنوب؛

حبیب غلام پور روز شنبه در نشست طرح امنیت اجتماعی گچساران افزود: در صوتی که سایتی اقدام به انتشار شب نامه در مورد کاندیداهای انتخاباتی کند و شاکی خصوصی داشته باشد طبق قانون با مدیر مسوول سایت برخورد خواهد شد.
وی بیان کرد: حفظ حرمت نامزدهای انتخابات و رعایت مفاد قانون موجب برگزاری انتخابات سالم و به دور از هر گونه شائبه را فراهم می کند.
غلام پور با بیان اینکه اخلاق و وحدت مهمترین شاخص در انتخابات است گفت: اگر چه نتیجه انتخابات مهم است ولی آنچه بسیار مهمتر می باشد، برگزاری انتخاباتی باشکوه، باعظمت توأم با امنیت و سلامت است.
فرماندار گچساران در این نشست با تأکید بر رعایت اخلاق و قانون در همه شئون جامعه از فعالان فضای مجازی خواست تا در فعالیت های خویش احترام به قانون، شخصیت افراد و رعایت ارزش های جامعه را به دقت مورد توجه قرار دهند.
عبدالرحیم رحیمی با تاکید بر اینکه تبلیغات منفی موجب ایجاد نگرانی در بین مردم می شود، تصریح کرد: به راه انداختن کاروان های تبلیغاتی، استفاده از بلندگو خارج از ستاد و استفاده از امکانات و انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی خارج از مدت زمان قانونی انتخابات توسط نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ممنوع است.
وی تصریح کرد: فرصت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ۲۹ بهمن است و از تمامی نامزد ها انتخاباتی درخواست می شود تا قوانین تبلیغاتی را رعایت و به سایر نامزد ها احترام بگذارند.
رحیمی گفت: نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ملزم به رعایت کامل قوانین و تبلیغات مجاز هستند.
وی ابراز کرد: تبلیغات درست مردم را به سوی انتخاب کاندیدای اصلح و حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان هدایت می کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مهدی گفت:

    باتشکر از سخنان پربار جناب آقای غلام پور دادستان محترم شهرستان گچساران لاکن باید به سخنان آقای رحیمی فرماندار وقت شهرستان گچساران ایراداتی را در خصوص تبعیض بین کاندیدها و حمایت علنی ایشان از نماینده را گرفت.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president