آوای جنوب

مناظره فولادی ؛ تاجگردون ؛ کرم خلیلی و افتخاری در گچساران برگزار می شود

با تماسی که با آقای علی پولادی وندا داشته ام ایشان قرار شده است در مورد حضور یا عدم حضورشان تا دوشنبه به ما پاسخ دهند و از این رو تماسی با آقای دشتی رییس دفتر نماینده شهرستان گچساران و باشت داشته ایم که ایشان ….

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در گفتگوی اختصاصی با آوای جنوب گفت : با توجه به انتخابات پیش رو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران از تمامی کاندیدا های حوزه گچساران و باشت دعوت بعمل می آورد تا در فضای دانشجویی به ارائه برنامه ها و رویکردشان و همچنین به جهت پاسخگویی به مطالبات دانشجویان در فضای دانشجویی حضور بعمل آورند.

آوای جنوب؛

عبدالله نادری لردجانی اظهار داشت : باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظرات در صورت استقبال کاندیدا ها بسیج دانشجویی آماده برگزاری مناظره بین کاندیدا ها به صورت دانشجویی و عمومی و فارغ از محدودیت اعلام آمادگی می کند.
وی با بیان اینکه کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان با حضور در دانشگاه ها به سوالات و مطالبات اساسی نظام شامل اصول سیاست خارجی ، اقتصاد مقاومتی و حسن نیت خودشان را نسبت به دغدغه و مطالبات دانشجویان پاسخ می دهند تصریح کرد : برگزاری این جلسات سبب روشنگری و انتخاب اصلح توسط دانشجویان و عموم مردم باشد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران با اشاره به اینکه امسال به دلیل برگزاری دو انتخابات سال سرنوشت سازی است گفت: رویکرد و رویه بسیج این است که در جریان انتخابات در دسته بندی ها و جناح بندی های سیاسی وارد نشود؛ چرا که این موضوع به هیچ وجه به صلاح تشکل بسیج به عنوان یک نهاد حاکمیتی، قانونی و فراجناحی نیست.
نادری لردجانی گفت : با تماسی که با آقای علی پولادی وندا داشته ام ایشان قرار شده است در مورد حضور یا عدم حضورشان تا دوشنبه به ما پاسخ دهند و از این رو تماسی با آقای دشتی رییس دفتر نماینده شهرستان گچساران و باشت داشته ایم که ایشان نیز ابراز تمایل کرده اند و در پاسخ به دعوت ما گفته اند مشکلی برای حضور ندارند و با دیگر کاندیدای شهرستان آقای مصیب افتخاری نیز جهت مناظره با دیگر کاندیدا دعوت به عمل آوردیم که ایشان نیز اعلام کردند هیچ مشکلی برای حضور در مناظره با دیگر کاندیداهای این دوره ندارم و از همین رو با آقای کرم خلیلی نیز صحبت شده که ایشان نیز برای مناظره و حضور در جمع دانشجویان اعلام آمادگی کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در پایان گفتگو با آوای جنوب بیان کرد : بسیج دانشجویی مراتب دعوت خود را متعاقبا به تمامی کاندیداها اعلام کرده و انتظار استقبال از طرف آنها میرود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دانشجو گفت:

    واقعالازم که حتمامناظره برگزارشود

  2. باران گفت:

    هیچ کدام قدرت رو دررویی با تاجگردون رو ندارن .

  3. سعید گفت:

    مناظره را باید صدا وسیما پوشش بده و بخش کنه و مناظره ۷ب ۱عالی اگه اینکار صورت بگیره

  4. آرخلو2 گفت:

    اگر مناظره انجام شود یاد مناظره های قهرمانانه دکتر احمدی نژاد تداعی می شود?

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president