آوای جنوب

زارع پور:

۳۰۰ کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد امسال هوشمندسازی می‌شود

زارع پورمدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۰ کلاس درس امسال در سطح استان هوشمندسازی می‌شود که در گذشته نیز ۷۴۵ کلاس هوشمندسازی شده بود.

آوای جنوب؛

هادی زارع‌پور صبح امروز در جمع مسئولان و کارشناسان اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه باید آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را داشته باشیم، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای این کار اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از رویکردهای اصلی ما باید برای به‌روز بودن مدارس توجه به هوشمندسازی‌ کلاس‌های درس باشد.

زارع‌پور بیان کرد: در سال‌های اخیر کارهای خوبی در این حوزه انجام شده که باید تلاش خود را برای افزایش هوشمندسازی مدارس در همه مناطق و نواحی ۱۳گانه آموزش و پرورش استان داشته باشیم.

وی افزود: به همین منظور با آغاز سال تحصیلی جدید تعداد ۳۰۰ کلاس درس استان هوشمندسازی می‌شود که اقدامی بزرگ خواهد بود.

این مسئول گفت: به این تعداد در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه استان تجهیزات هوشمندسازی اختصاص یافته که با نصب آن آموزش دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی میسر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه برای تجهیز این مدارس ۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شده است،‌ گفت: تا پیش از این ۷۴۵ کلاس درس هوشمند در استان وجود داشت که امیدواریم این تعداد بیشتر شود.

زارع‌پور به کارهای بزرگی که در این دستگاه صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در ۱۳ روستای با یک دانش‌آموز نیز در استان مدرسه ایجاد شده است.

وی گفت: یکی از کارهای خوب دیگر این است که امسال برای نخستین بار طرح روی جلد دفاتر بومی با تهیه ۱۸ هزار جلد دفتر اجرا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید در استان ما با حضور بیش از ۱۴۳ هزار دانش‌آموز آغاز می‌شود که از این میان تعداد ۱۴ هزار دانش‌آموز اول ابتدایی خواهیم داشت و همه دانش‌آموزان در تعداد ۲۸۰۰ آموزشگاه زیر نظر ۱۵ هزار فرهنگی به تحصیل مبادرت می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president