آوای جنوب

۱۶ شهریور آخرین مهلت نام‌نویسی در خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد

خانه مطبوعاتمعاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ شهریور آخرین مهلت نام‌نویسی در خانه مطبوعات این استان است.

آوای جنوب؛

آزاد خردمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ۱۶ شهریور سال‌جاری را آخرین مهلت نام‌نویسی عضویت در خانه مطبوعات استان عنوان کرد و گفت: کسانی که قصد نام‌نویسی در خانه مطبوعات استان را دارند می‌توانند با داشتن مدارک مورد نیاز تا تاریخ دوشنبه ۹۴/۶/۱۶ به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شرایط عضویت در خانه مطبوعات استان افزود: داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، پایبندی به قانون اساسی به ویژه اصول بنیادی آن، عدم اشتهار به فساد اخلاقی، اقامت داشتن در حوزه خانه مطبوعات، داشتن حداقل مدرک دیپلم و نداشتن محکومیت کیفری از جمله شرایط لازم برای عضویت در خانه مطبوعات استان است.

وی در ادامه برخورداری از حداقل یک سال سابقه اشتغال اصلی و مستمر بیمه‌ای (منتهی هر مجمع عمومی) در یکی از نشریات چاپی یا الکترونیک و یا نمایندگی روزنامه‌های سراسری و یا خبرگزاری‌های به عنوان روزنامه‌نگار (برای اولین مجمع عمومی با سابقه ۲ ماه) و قبول و تعهد اجرای مقررات اساسنامه و مصوبات قانونی خانه مطبوعات را از دیگر شرایط عضویت در خانه مطبوعات عنوان کرد.

خردمند همچنین به شرایط عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات اشاره کرد و یادآور شد: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن و دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی یا معادل حوزوی آن شرایط لازم برای عضویت در هیأت مدیره خانه مطبوعات است.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که تمایل دارند نامزد هیأت مدیره خانه مطبوعات شوند می‌توانند با در دست داشتن تصویر از تمام صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت (آقایان)، معرفی‌نامه از رسانه محل خدمت، مدارک مربوط به بیمه و تصویر مدرک تحصیلی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president