آوای جنوب

مدیرکل کمیته امداد:

۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

کودکمدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در استان وجود دارد.

آوای جنوب؛

فرید محبی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان زن کمیته امداد استان با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) گفت: ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در استان وجود دارد که این زنان، سرپرستی خانواده‌های فاقد سرپرست مرد، سرپرست معلول، سرپرست بیمار و سرپرست زندانی را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۴۶ زن در کمیته امداد کار خدمت‌رسانی به جامعه هدف را انجام می‌دهند، گفت: زنان پایه‌گذار اصلی خانواده در اجتماع هستند و این قشر حضور فعالی در سطح جامعه دارند.

این مسئول با اشاره به فلسفه حضور فعال زنان در جامعه افزود: زنان می‌توانند با پیروی از بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی مناسبی برای زنان در سایر جوامع بشری باشند.

محبی با اشاره به عفاف، حجاب و زینت زن مسلمان یادآور شد: زن مسلمان تلاش می‌کند ارزش‌هایی که دین اسلام مهیا کرده را در نظر بگیرد و این ارزش‌های معنوی را به نسل‌های بعد خود منتقل کند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زنان در تمام عرصه‌ها حضور دارند و منشأ تحولات در تمام عرصه‌های اجتماعی هستند و در حال حاضر تعدادی از زنان در کشور به عنوان مدیران ارشد در حال فعالیت هستند و علاوه بر مدیریت اقتصادی مدیریت خانواده را بر عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: زن مسلمان می‌تواند با پاکدامنی و نجابت خود نسل‌های بعدی جامعه را به بهترین شکل تربیت کند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از ۴۶ زن جهادگر و امدادگر کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president