آوای جنوب

یک پیشنهاد کم هزینه و مناسب برای هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

غدیریاین روزها بعد از کناره‌گیری عباس چمنیان مسئولان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دنبال گزینه‌ای مناسب برای هدایت این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با احتساب امسال دو فصل در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد در سال نخست وضعیتی به مراتب بهتر از امسال را پشت سر گذاشت.

این تیم در نیم فصل اول مسابقات سال گذشته در مکانی خوب قرار گرفت و حتی برای چند روزی به صدر جدول رفت و اما به هر دلیل که برخی از دلایل ممکن است در حد شایعه باشد از صعود به لیگ برتر فوتبال کشور باز ماند.

این تیم با اینکه امسال نفرات بسیار بهتر و باکیفیت‌تری را در اختیار دارد نتوانسته نتایج دلخواه را بگیرد و به همین دلیل مجبور به تغییراتی در کادر مربیگری شد تا شاید شوکی به این تیم وارد شود و بتوانند خود را برای نیم فصل دوم از نقطه کنونی نجات دهند.

مسئولان بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به خصوص در بخش ورزش به دنبال مربی هستند و گزینه‌هایی تاکنون در گمانه‌زنی‌ها مطرح شده که بیشتر این گزینه‌ها در صورت صحت موضوع توانایی هدایت این تیم را نداشته باشند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اکنون گزینه‌هایی را می‌تواند مورد بررسی قرار دهد که با کمترین میزان انتظارت بهترین بهره‌وری را خواهند داشت.

بی‌شک یکی از این مربیان جمشید غدیری سرمربی کنونی تیم دنای یاسوج و مربی پیشین تیم شهرداری یاسوج است که شاید در لیگ دسته یک فوتبال در کل کشور جزو موفق‌ترین مربیان لیگ یک باشد.

کسی که با فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد آشنایی کامل دارد و از همه مهم‌تر این که فوتبال لیگ یک را بهتر از گزینه‌های مطرح فعلی می‌داند و در یک کلام می‌تواند تیم نفت و گاز را به ساحل آرامش برساند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ممم÷ گفت:

    خوب دنای یاسوج رو آباد کرد حالا بیاد گچسارانو ………….
    بین یزدی و سنجری یکیش شنبه میاد
    غدیری دلاله

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president