آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه:

کاهش مطالعه در بین نخبگان سیاسی شهرستان کهگیلویه نگران کننده است

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه نیاز‌سنجی کتاب باید با نیازهای جامعه ما تناسب داشته باشد،گفت: مخاطب‌شناسی مهم‌ترین نیاز جامعه امروز در امر کتابخوانی است.فرماندار

آوای جنوب؛

سید کرامت‌الله کریمی صبح امروز در نشست تجلیل از کتابداران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های کهگیلویه،لنده و چرام،اظهار داشت: نیاز‌سنجی کتاب باید با نیازهای جامعه ما تناسب داشته باشد.

فرماندار کهگیلویه گفت: وضعیت مطالعه در کشور و استان ما متأسفانه مطلوب نیست و میزان پائین مطالعه در بین نخبگان سیاسی یعنی مدیران شهرستان نگران کننده است.

کریمی بابیان اینکه در نشست‌ها بیشتر به دنبال مسائل ابزاری هستیم،افزود: تا زمانی که مکانیزم برای یک مسیر مشخص نشود ورود در آن مسیر خطا است و به نیازهای جامعه پاسخ مطلوبی داده نمی‌شود.

وی بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری مساجد به عنوان متولی خاص و سایر ادارات و نهادها به عنوان متولی عام در این زمینه هستند،بیان کرد:کتاب باید دارای تکثر و تنوع باشند تا پیوند خوبی با جامعه پیدا کند.

کریمی بابیان اینکه نگاه ما به امر کتابخوانی باید عمیق و دامنه‌دار باشد،تصریح کرد: براساس نیازهای جوان‌های شهرستان کتاب‌های مناسب وارد شهرستان شود.

وی بابیان اینکه مطالعه فواید بسیاری دارد، ابراز کرد: مطالعه خلاقیت را افزایش می‌دهد و یک فرآیند فعال ذهنی است که انسان را باسایر فرهنگ‌ها آشنا می‌کند.

کریمی تصریح کرد: برای انتخاب و مخاطب‌شناسی دقیق و علمی در حوزه کتابخوانی باید دستگاه پژوهش با همکاری دستگاه متولی تعامل پژوهشی داشته و ارائه راهکار انجام شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president