آوای جنوب

کاندیدای جبهه ایستادگی انتخابات مجلس دهم به زودی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شوند

جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد به زودی برای هر سه حوزه انتخابیه بویراحمد، گچساران و کهگیلویه برای انتخابات مجلس دهم کاندیدا معرفی می‌کند

IMG-20150507-WA0000دبیر جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاندیدای جبهه ایستادگی در حوزه‌های انتخابیه این استان برای انتخابات مجلس دهم به زودی معرفی می‌شوند.

آوای جنوب ؛

سید علی موسوی نور در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در یاسوج با اشاره به برنامه‌های جبهه ایستادگی در کهگیلویه و بویراحمد جهت انتخابات مجلس دهم، اظهار کرد: جبهه ایستادگی در استان برای فعالیت‌های انتخاباتی از اسفندماه سال گذشته نشست‌ها و جلسات متعددی را با مسولین ستادی و دبیران این جبهه برگزار کرده است.
وی با اشاره به اینکه این نشست‌ها و جلسات انتخاباتی جهت معرفی کاندیدای نهایی انتخابات مجلس دهم در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است، افزود: هواداران محسن رضایی در جبهه ایستادگی در استان اصرار جدی بر ورود به انتخابات مجلس دهم دارند.
دبیر جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای معرفی کاندیدای نهایی انتخابات مجلس دهم در حوزه‌های انتخابیه استان در حال جمع‌بندی هستیم، گفت: تاکنون با گروه‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف در استان مراودات و مذاکراتی داشته‌ایم.
موسوی نور خاطرنشان کرد: جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد به زودی برای هر سه حوزه انتخابیه بویراحمد، گچساران و کهگیلویه برای انتخابات مجلس دهم کاندیدا معرفی می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد باید از همه سلایق به ویژه سلایقی که در چارچوب نظام فعالیت و به نظام علاقه‌مند هستند، استفاده شود، تصریح کرد: متأسفانه در استان نسبت به نیروهای نزدیک به محسن رضایی بی مهری و کم لطفی مطلق شده است.
وی با بیان اینکه دولتی که با شعار تدبیر و امید بر سر کار آمد و همه جا دم از شایسته‌سالاری می‌زد نباید در چینش مدیریت‌ها چنین عمل می‌کرد، افزود: یکی از شعارهایی که در لابلای شعارهای اصلی این دولت زیاد شنیده شد همین توجه به رأی مردم بود.
دکتر موسوی نور تاکید کرد : پس از روی کار آمدن این دولت با شعار تدبیر و امید، ندیدیم که حتی یک نفر از هواداران محسن رضایی که بیشترین رأی را در استان داشت در مدیریت‌های دولت تدبیر و امید مورد استفاده قرار گیرد که خود جای تعجب و سؤال از دولتی دارد که شعار تدبیر سر داد.
دبیر جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه قاطبه استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری به محسن رضایی رأی دادند و وی در ۴ استان کشور در انتخابات ریاست جمهوری به جز رئیس جمهور، رأی بالاتری نسبت به سایر کاندیدا داشت، جبهه ایستادگی استان تصمیم گرفت که به انتخابات مجلس دهم ورود کند و از کاندیدای معرفی کننده، حمایت کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمدی گفت:

    با سلام و درود بر محسن رضایی و هوادارانمش و به امید بهروزی و چیروزی ایشان

  2. از یاسوج گفت:

    از سایت وزین آوای جنوب سپاسگذاریم که نسبت به هوادران آقا محسن حمایت می کند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president