آوای جنوب

پیام انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران و رسانه ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم خودداری رسانه ها از ملتهب کردن فضا در آستانه انتخابات تأکید کرد و افزود: با مخلان انتخابات قاطعانه برخورد می شود.

استاندار خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم خودداری رسانه ها از ملتهب کردن فضا در آستانه انتخابات تأکید کرد و افزود: با مخلان انتخابات قاطعانه برخورد می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون یاری‌گر مسئولان در رفع مشکلات و نواقصات بودند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات دارند.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز نام‌نویسی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و تبیین مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات تصریح کرد: مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت خدمتگزار مبنی بر حق‌الناس دانستن رای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی تلاش خواهیم کرد.

خادمی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکرات محسوب می‌شوند و این امر نشانگر نقش رسانه‌ها در جامعه بوده، تصریح کرد: همگان به نقش و جایگاه رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف واقف هستیم از این‌رو از اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد انتظار همراهی و همکاری هرچه بیشتر در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را داریم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها می‌توانند در میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نقش مهمی ایفا کنند، گفت: رسانه‌ها باید در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گام بردارند.

این مسئول ضمن قدردانی از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون یاری‌گر مسئولان در رفع مشکلات و نواقصات بودند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست تا با رعایت اخلاق و اصول حرفه‌ای کاندیدای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را آنگونه که هست به مردم معرفی کنند.

خادمی بار دیگر با اشاره به نقش رسانه‌ها در تمامی عرصه‌ها اذعان کرد: با توجه به اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در تمامی عرصه‌ها حضور حداکثری داشتند، انتظار می‌رود رسانه‌ها بر اطلاع‌رسانی و حضور حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید داشته باشند.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه چشم تمامی بدخواهان و دشمنان نظام به حضور مردم در پای صندوق‌های رای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، گفت: نقش رسانه‌ها در انعکاس و حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مهم بوده و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
خادمی در پایان به نقش رسانه ها در انتخابات پیش رو اشاره داشت و بیان کرد: رسانه ها در آستانه انتخابات فضا را ملتهب نکنند و اطللاعات مد نظر را تنها از ستاد انتخابات دریافت کنند و از کانال های غیررسمی خبر منتشر نکنند زیرا چنین کاری باعث سردرگمی مردم می شود.

وی تأکید کرد: در صورتی که کسی بخواهد در بحث انتخابات خلل و بی نظمی ایجاد کند با چنین افرادی قاطعانه برخورد خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president