کد خبر : 8020
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 8:04

پروژه‌های شهری گچساران تا ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند

پروژه‌های شهری گچساران تا ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گچساران گفت: تمام پروژه‌های شهری در دست اجرا در گچساران تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند. آوای جنوب؛ غلامرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران با اشاره به روند اجرایی پروژه‌های شهری در این شهرستان، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که شورای اسلامی شهر و شهرداری گچساران در

شکوهینائب رئیس شورای اسلامی شهر گچساران گفت: تمام پروژه‌های شهری در دست اجرا در گچساران تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

آوای جنوب؛

غلامرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران با اشاره به روند اجرایی پروژه‌های شهری در این شهرستان، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که شورای اسلامی شهر و شهرداری گچساران در دستور کار خود دارد، اجرای پروژه در تمامی محلات شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمام محلات گچساران پروژه در دست اجرا وجود دارد، افزود: اکنون پروژه‌هایی همچون احداث پارک محله‌ای، آسفالت معابر، روشنایی معابر، زیباسازی محیط‌های شهری، مبلمان شهری در گچساران در دست اجرا است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گچساران عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ پروژه در شهر و محلات شهرستان گچساران در دست اجرا بوده است.

شکوهی با بیان اینکه اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری تکمیل پروژه‌ها است، گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای پروژه‌های در دست اجرا، ۳۲۰ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ پروژه شهری در گچساران اکنون بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و این پروژه‌ها به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گچساران تصریح کرد: تمامی پروژه‌های شهری در دست اجرا در شهرستان تا دو سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.