آوای جنوب

پرسش کادر فنی و هواداران از رسانه‌‌ها : مدیرعامل تیم فوتبال دنای یاسوج کیست؟؟

اگر آقای جهانبخش عنبریان مدیرعامل است، پس چرا در میادین فوتبال آفتابی نمی‌شود

عنبریانکادر فنی و هواداران فوتبال از رسانه‌ها دائم این سؤال را دارند که مدیرعامل تیم فوتبال دنای یاسوج چه کسی است.

آوای جنوب؛

پس از این همه داشته‌های داشته های فوتبال شهریاسوج که با سال‌ها خون دل و آن هم ایجاد یک تیم بزرگ و قوی در سطح کشور به نام شهرداری یاسوج شکل گرفته بود و با یک سوء تدبیر از بین رفت، اکنون این تیم بزرگ جای خود را به مدلی بسیار کوچک به نام دنای یاسوج داده است.

البته سؤال مردم و هواداران از مسئولان و رسانه‌ها قبل از اینکه از عملکرد مدیرعامل تیم دنا و نحوه آن سؤالی داشته باشند این است که چرا و به چه دلیل شورای اسلامی شهر یاسوج این تیم را منحل کرد.

برای مردم شهر یاسوج جای سؤال است که وقتی استاندار به عنوان عالی‌ترین مرجع استانی و خزانه‌دار یک استان که همه اعتبارات را در اختیار دارد از شهرداری و شورای شهر می‌خواهد که تیمداری کنند و او هم در ازای چنین کاری به این دو دستگاه کمک خواهد کرد، چرا تیم شهرداری را به این روز انداختند.

خوب به یاد داریم که معاون عمرانی استاندار در جلسه‌ای با حضور شهردار و رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری درخواست کرد که تیم شهرداری را دوباره احیا کنند تا استانداری هم از سرفصل‌های مختلف بودجه و اعتبارات در اختیار آن‌ها قرار دهد.

سؤال مردم شهر یاسوج و در کل کهگیلویه و بویراحمد و شاید همه هواداران فوتبال در ایران بزرگ این است که چرا با این همه شوق و ذوقی که مسئولان استانی برای حفظ تیم فوتبال شهرداری یاسوج داشتند، شهردار و شورای شهر یاسوج تن به این کار ندادند.

مگر تیم فوتبال شهرداری یاسوج به غیر از اینکه نام شهر یاسوج را پرآوازه کرده بود، چه ضرری برای این شهر و شورای شهر و شهرداری داشت.

آیا جرم تیم شهرداری یاسوج این بود که مردم ایران پس از سال‌ها فهمیدند یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد است و نه شهری در چهارمحال و بختیاری که این‌گونه آقایان شورا و شهرداری به این تیم جفا کردند.

اما بحث امروز مردم دیگر شهرداری یاسوج و ظلمی که به این جوانان و هواداران شده، نیست؛ بلکه اکنون سؤال این است که حامی تیم دنای یاسوج یا همان مدل ریزتر شهرداری یاسوج چه کسی است.

مطلب کنونی را به این خاطر بیان کردیم که روزانه ده‌ها تماس تلفنی چه از سوی کادر فنی و چه از هواداران داریم که شما چه رسانه‌ای هستید که مردم را از درون تیم دنا باخبر نمی‌کنید.

هواداران فوتبال از رسانه‌ها این سؤال را دارند که مدیرعامل کنونی تیم دنای یاسوج چه کسی است و اگر آقای جهانبخش عنبریان مدیرعامل است، پس چرا در میادین فوتبال آفتابی نمی‌شود.

مردم و هواداران فوتبال در یاسوج از آقای عنبریان سؤال دارند که وضعیت مالی تیم دنای یاسوج چگونه است، خرج و مخارج این تیم را چه کسی می‌دهد، وضعیت اسکان و تأمین مایحتاج آن‌ها چگونه است و بازیکنان مصدوم با کدام پول و هزینه خود را به پزشک معرفی می‌کنند.

این‌ها سؤالاتی است که هواداران هر روز به صورت تلفنی و حضوری از رسانه‌ها دارند و چنان شده که مجبوریم به هر دلیل پاسخ آن‌ها را ندهیم، چراکه جوابی برای هواداران نداریم؛ هر چند که آن‌ها رسانه را جزئی از ارکان فوتبال می‌دانند و در شکست‌ها و موفقیت‌ها رسانه موظف به پاسخگویی است./fars/

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. هوادار گفت:

    تا جایی که ما این اقا۰عنبریان رو میشناسیم فقط ادعاست هیچ کاری بلد نیست که تو میادین ورزشی سروکلش پیدا بشه یه بار هم که رفت با بچه های تیم دعواش شد

  2. هوادار گفت:

    تاجایی که ما این اقا عنبریان رو میشناسیم فقط ادعاست هیچ کاری بلد نیست که بیاد تو میدون یه بار هم که اومد با بچه های تیم دعواش شد.فقط دنبال منصبه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president