آوای جنوب

پدر مهندس یوسف باقری مدیر خدمات شرکت نفت گچساران درگذشت

پیام تسلیتپدر مهندس یوسف باقری مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران درگذشت.

آوای جنوب؛

ساعتی پیش باخبر شدیم مدیر خدمات نفت گچساران جناب آقای مهندس باقری پدر گرامیشان را از دست داده اند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده آن پدر بزرگوار به اطلاع می رساند مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حداد باقری پدر مهندس یوسف باقری، فردا یکشنبه مورخ ۲۷ / ۱۰ / ۹۴ از ساعت ۸:۳۰ از میدان نماز” سرباز ”گچساران به سمت روستای میشان برگزار می‌گردد.

مراسم سومین و هفتمین روز در گذشت آن مرحوم روز دوشنبه ۲۸/ ۱۱ / ۹۴ از ساعت ۹/۳۰ صبح الی ۱۶/۳۰ عصر در مسجد النبی (ص) کوی شهید پرهون نفت برگزار می گردد.

در ضمن خانواده داغدیده مرحوم باقری اعلام داشتند با توجه به سختی راه و طولانی بودن مسیر تشیع تدفین و خاکسپاری راضی نمی باشند که باعث ایجاد زحماتی برای سروان گرانقدر شوند.

پایگاه خبری آوای جنوب این مصیبت را به خانواده داغدار تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم علودرجات ومغفرت را از خداوند منان خواستار است.
همچنین به اطلاع می رساند هم اکنون مراسم آن عزیز در حسینیه رنگی های شرکت نفت در حال برگزاری است .


همچنین کارکنان و کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، طی پیامی درگذشت پدر مهندس یوسف باقری مدیر خدمات شرکت نفت و گاز این شهرستان را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است :

انالله و اناالیه راجعون
برادر ارجمند مهندس یوسف باقری
مدیر محترم خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
درگذشت پدر بزرگوارتان موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

این فقدان جانسوز را به جنابعالی و خانواده مکرمتان تسلیت می‌گوییم و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت داریم.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    اینجانب نیز به نوبه خود این مصیبت را خدمت مهندس باقری تسیلیت و برای آن پدر بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم.ارادتمند مهدیپور

  2. ناشناس گفت:

    با سلام.اینجانب نیز مصیبت وارده را خدمت جناب مهندس باقری تسلیت عرض نموده وبرای آن پدر بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم.مهدی پور-اداره کار

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president