آوای جنوب

پایانی بر شایعات برکناری فرماندار گچساران / گفتگو با رحیمی فرماندار گچساران

در حالی که چند روزی است در فضای مجازی شایعه برکناری فرماندار گچساران مطرح می شود دقایقی پیش با…

فرمانداربه گزارش آوای جنوب از گچساران در حالی که چند روزی است در فضای مجازی شایعه برکناری فرماندار گچساران مطرح می شود دقایقی پیش با فرماندار گچساران در محل فرمانداری گچساران مصاحبه ای در خصوص انتخابات در آخرین روز تبلیغات انجام دادیم .

آوای جنوب / علی مراد کاظمپور

عبدالرحیم رحیمی با تسلیت ایام شهادت دختر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه کبری (س) گفت: این شخصیت بزرگوار در کنار پدر گرامیشان پایه و قوام دین اسلام و مذهب تشیع می باشند که همه الطاف خداوند متعال از ناحیه وجود با برکت ایشان می باشد و این ایام را محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و همه مردم تسلیت عرض می نمایم.

فرماندار گچساران در ادامه  با بیان اینکه : انتخابات ۷ اسفند یک روز سرنوشت ساز و تاریخی در انقلاب اسلامی است  خاطر نشان ساخت: با توجه به افتخار خدمتگذاری و شناختی که از مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان گچساران دارم حضور این مردم در پای صندوق های رای در ۷ اسفند حداکثری خواهد بود زیرا مردم گچساران مردمانی اندیشمند و خرد ورز هستند و آگاهانه در انتخابات حاضر خواهند شد این امید را می توانم بدهم حضور مردم این شهر اینبار نیز حداکثری خواهد بود تا برگ زرین دیگری در افتخارات این شهر در نظام جمهوری اسلامی رقم بخورد .

رحیمی اظهار داشت : رای مردم حق الناس است و تنها رعایت و توجه به مقررات و حق الناس می تواند ما را از مُرّ قانون دور نسازد و مانیز به عنوان خادمین نظام  به مردم اطمینان می دهیم از تک تک آرا آنها حفاظت می کنیم.

وی افزود: همه دست اندرکاران انتخابات اعم از مجریان و هیات های مختلف اجرایی و نظارتی به هدف اصلی که همان برگزاری انتخابات سالم در فضایی امن و بانشاط که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است باید توجه داشته باشند.

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود  از آمادگی کامل  ستاد انتخابات شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی و تعاملی که بین دست اندرکاران برگزاری انتخابات برقرار است، ستاد انتخابات شهرستان گچساران آمادگی کاملی را برای برگزاری انتخابات قانون مند با حضور پرشور مردم دارد.

وی تصریح کرد: ملاک قرار دادن قانون و رعایت اصل بی طرفی سربلندی مجریان برگزاری انتخابات را به دنبال خواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات گچساران در پایان اضافه کرد: حضور گسترده و حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۷ اسفند است و قطعاً با توجه به این حضور، امسال انتخابات باشکوهی خواهیم داشت.

وی همچنین با بیان اهمیت انتخابات مجلس خبرگان از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت : شرکت در انتخابات مجلس خبرگان یک احساس تکلیف در مورد آینده کشور ، نظام و انقلاب و بطور کل سرنوشت مردم می باشد لذا باید با انتخاب اصلحترین افراد آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی تضمین و حفاظت شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بی نام گفت:

    پس کجای صحبتهاش گفته شایعه هست ….درمورد انتخابات حرف زده ….تیتر خوبی نیست باید مینوشتی سخنی چند با فرماندار گچساران در مورد انتخابات

  2. روزبه گفت:

    درود بر فرماندار پرتلاش و محبوب گچساران.

  3. گچسارانی گفت:

    سلامر بر استاندار جدید استان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president