کد خبر : 52669
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 21:47

پاسخ رییس شورای شهر دوگنبدان به اظهارت تاجگردون/کرمی : حق آلایندگی با احتساب دیر کرد در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ وصول شد

پاسخ رییس شورای شهر دوگنبدان به اظهارت تاجگردون/کرمی : حق آلایندگی با احتساب دیر کرد در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ وصول شد

آوای جنوب رییس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: حق آلایندگی سال ۱۳۹۳ ، که آقای تاجگردون در منصب نمایندگی شهرستانهای گچساران وباشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بود، دراین دوره با پیگیری مدیران و کارکنان خدوم دستگاهای مرتبط با موضوع، و این شورا و شهرداری و نماینده محترم وقت

آوای جنوب

رییس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: حق آلایندگی سال ۱۳۹۳ ، که آقای تاجگردون در منصب نمایندگی شهرستانهای گچساران وباشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بود، دراین دوره با پیگیری مدیران و کارکنان خدوم دستگاهای مرتبط با موضوع، و این شورا و شهرداری و نماینده محترم وقت جناب آقای حسینی‌پور با احتساب دیر کرددر سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ وصول شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، محمد علی کرمی رییس شورای اسلامی شهر دوگنبدان در یادداشتی نسبت به عدم پرداخت حق آلایندگی به شهرداری دوگنبدان در این چند سال اخیر ارسال کرد که در این یادداشت آمده است:

به نام خدا
*جناب آقای دکتر تاجگردون نماینده محترم شهرستان‌های گچساران و باشت*
سلام علیکم
در روزهای اخیر در پیج اینستاگرامی جنابعالی مطلبی ارائه ومشاهده گردیده لذا اینجانب به دلیل احترام و قرابت فامیلی که باخانواده کرمی ماهور باشت که دایی‌های شما می‌باشند، دارم به هیچ عنوان درفضای مجازی و در محافل در پی پاسخ به مطالب شما ولیدرهای شما، مطلبی نگذاشتم. چرا؟چون تعهد خدمت گذاری به مردم شریف گچساران بسیار مهم تر از خیلی موضوعات تخریب کننده می باشد. جدال مسایل حاشیه ساز، جز سبب تشویش اذهان عمومی و گرفتن فرصت خدمتگذاری صحیح از دست اندرکاران ثمره دیگری در پی ندارد. و همانطوریکه مستحضرید، حقوق مردم گچساران با این همه منابع عظیم خدادادی در شهرستان (نفت، گاز، پتروشیمی، دوسد آبی بزرگ ) تاکنون رعایت نشده، عامل اصلی تضییع حقوق عامه، دودستگی ها و هزینه کردن اوقات در انجام کارهای مقطعی و پیش پا افتاده بوده است. بنابراین مستلزم چاره اندیشی، و برون رفت از این وضعیت است، تنها با همت همگانی و برنامه‌ی مدون، مشکلات مردم قابل حل می باشد. در بیان مطلب مورد اشاره(آلایندگی) توسط جنابعالی حرکت فرار رو به جلو است. توصیه می شود تا اطلاع کامل از مبحثی کسب نکنید قضاوت نکنید و در فضای مجازی مطلبی ارائه ننمائید چون به دور از شخصیت، وجایگاه جنابعالی و کسانیکه ادعای تصمیم گیری درسطح کلان کشور را دارند.
به حضورتان برسانم، آلایندگی سال ۱۳۹۳ ، که جنابعالی در منصب نمایندگی شهرستانهای گچساران وباشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بودید، دراین دوره با پیگیری مدیران محترم و کارکنان خدوم دستگاهای مرتبط با موضوع، و این شورا و شهرداری و نماینده محترم وقت جناب آقای حسینی‌پور با احتساب دیر کرددر سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ وصول شد، لازم به ذکر است عوارض سالهای ۱۳۹۴-۱۳۹۵- و۱۳۹۶ بر مبنای کارمزد خدمات وصول گردیده که باید طبق قانون بر مبنای یک درصد فروش داخلی وصول گردد، و عوارض سال های بعد آن نیز با پی گیری های مکرر به خصوص عزیزان امور مالیاتی بر مبنای قانون در دستور کاردارند، که بخشی به مرحله قطعی و اجرایی رسیده و بخشی هم در مرحله تشخیص است.
علیهذا، قابل توجه است که نسبت به مسائل شهر و شهرستان در پیام رسان واتس آپ و اینستاگرام و پیامک جهت حضور جنابعالی در محل شورا دعوت بعمل آمد، و چندین نفر را هم نیز واسطه کردم، اما نتیجه ای نگرفتم. هم اکنون آگاهید تقابل در امر خدمت رسانی، به صرفه و صلاح هیچ شخص وگروه، یا مجموعه ای نخواهدبود، و ظرفیت ها را از جامعه سلب خواهد کرد و بعدا خسارات جبران ناپذیری برای متصدیان امر و مردم بوجود می آورد بنابراین با توجه به شرایط عمومی و محلی و پرهیز از تشویش اذهان عمومی و فراهم کردن زمینه خدمتگذاری به مردم قدر شناس به ویژه خانواده‌های محترم شهدا وجانبازان، امید است بنا را بر امر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم گذاشت.
خلاصه مطلب مجددا از جنابعالی نسبت به مطالب مورد نظر و سایر مسائل شهر و شهرستان در محل شورای اسلامی شهر دوگنبدان جهت تبادل نظر و گفتگو و رفع موانع و مشکلات دعوت بعمل میآید.
*محمدعلی کرمی فرد*
*رییس شورای اسلامی شهر دوگنبدان*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.