آوای جنوب

وجود آب شرب ناسالم در مناطق روستایی دیشموک

آبرئیس شبکه بهداست و درمان دیشموک با بیان اینکه قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ انشعاب آب‌ شرب روستایی در مناطق دیشموک وجود دارد گفت: مردم این مناطق از آب شرب ناسالم برخوردار هستند.

آوای جنوب؛

علیرضا افروغ صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیشموک با بیان اینکه ۱۹ خانه‌بهداشت در مناطق مختلف شهر دیشموک خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: بهداشت مهم‌ترین برنامه مسئولان شبکه بهداشت و درمان است که از هیچ تلاش و کوششی در خدمات‌رسانی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح جمع‌آوری احشام رها شده در دیشموک بیان داشت: ۲۵ پرونده جهت جمع‌آوری احشام رها شده در سطح شهر دیشموک به دادگاه عمومی این شهر جهت سیر مراحل قانونی فرستاده شد.

رئیس شبکه بهداست و درمان دیشموک با بیان اینکه تهیه آب شرب سالم وظیفه شبکه بهداشت و اداره آبفا است خاطرنشان کرد: انتظار داریم که اداره آبفای روستایی در این خصوص تعامل بیشتری با شبکه بهداشت داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ انشعاب آب‌ شرب روستایی در مناطق دیشموک وجود دارد عنوان کرد: مردم این مناطق از آب شرب ناسالم برخوردار هستند.

افروغ نبود اداره آب‌ و فاضلاب روستایی در شهر دیشموک را اجحاف در حق مردم دانست و گفت: تمام محوطه‌های آب شرب مناطق دیشموک سر باز و بدون حصارکشی‌ است که این خود نوعی بازی با جان مردم است .

وی متذکر شد: کلر زنی آب شرب در هیچ منبع آبی در منطقه دیشموک صورت نمی‌گیرد که از مسئولان انتظار بیشتری داریم تا این مشکلات را هر چه سریعتر برطرف کنند.

رئیس شبکه بهداست و درمان دیشموک اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان دیشموک در هفته دو بار به تمام مدارس شهر دیشموک سرکشی و از نزدیک مشکلات بهداشتی دانش‌آموزان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president