آوای جنوب

واکنش مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به فتاح محمدی و رئیس دانشگاه یاسوج

اینکه معاون سیاسی و امنیتی استاندار این استان روز گذشته از حضور حسین مرعشی در یاسوج باخبر شده، قانع‌کننده نیست

مرتضویحضور عناصر فتنه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور عناصر فتنه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ۲۲ بهمن، با انتقاد از معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حضور عناصر فتنه در دانشگاه‌های این استان پذیرفتنی نیست و اینکه معاون سیاسی و امنیتی استاندار این استان روز گذشته از حضور حسین مرعشی در یاسوج باخبر شده، قانع‌کننده نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چرا باید یکی از عناصر فتنه در فضای دانشگاه حضور پیدا کند که این بیانگر قدرت تجزیه و تحلیل پایین برخی از دانشجویان ما است.

وی با انتقاد از سرپرست دانشگاه یاسوج، عنوان کرد: رمضانی به عنوان سرپرست دانشگاه مادر در یاسوج، می‌گوید در هیچ برنامه فرهنگی در دانشگاه حضور ندارد و برنامه‌ها به وسیله خود دانشجویان اداره می‌شود که قابل قبول نیست.

این مسئول متذکر شد: رؤسای دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باید با دعوت‌کنندگان از عناصر فتنه برخورد کنند و مانع حضور افرادی در فضای علمی دانشگاه شوند که از عناصر فتنه سال ۸۸ به شمار می‌آیند.

مرتضوی از ورود شبکه اینترنت به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: اینترنت موجب آلودگی جوانان می‌شود و ما ورود اینترنت به روستاها را قبول نداریم.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه اینترنت تعریف شده باید وارد فضای روستاهای شود، اضافه کرد: آلوده شدن روستاهای ما به وسیله فضای اینترنت موجب عدم حضور روحانی در این روستاها می‌شود.

به نقل از فارس

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president