آوای جنوب

واکنش امام جمعه باشت به همایش اصلاح طلبان در یاسوج/حامیان سران فتنه از فتنه‌گران محسوب محسوب می شوند

امام جمعهامام جمعه باشت گفت: در برخی همایش‌های اصلاح‌طلبان در کهگیلویه و بویراحمد شورای نگهبان مورد حمله و تخریب قرار گرفته است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام‌ عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در باشت در خصوص برگزاری همایش اخیر اصلاح‌طلبان در یاسوج اظهار کرد: این همایش که با محوریت افراد تندرو برگزار شد دارای فضایی بود که زیبنده نبود از جمله استفاده از بنر سران فتنه در همایش و این‌که خواهان آزادی سران فتنه شدند.

وی در این خصوص گفت: لازم است این افراد را به جرم‌های سران فتنه و خیانت آن‌ها نسبت به انقلاب و نظام توجه دهیم که ضمن هشت‌ماه آشوب در کشور، تحمیل هزینه‌ها و خسارات زیاد به نظام، کشته شدن تعداد زیادی از افراد بی‌گناه و از همه مهمتر اینکه قصد براندازی نظام را داشتند.

این استاد حوزه ادامه داد: اقدامات سران فتنه در طی هشت‌ماه آشوب باعث تضعیف نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی شد و ضمن اجازه سوءاستفاده به دشمن مانع از بهره‌برداری اساسی از رأی بالای مردم شد.

حجت‌الاسلام عبودی همچنین به اهانت به عزاداری حسینی و عزاداران امام حسین( ع) در روز عاشورا را دیگر اقدام بی‌شرمانه آنان دانست.

وی تأکید کرد: حامیان سران فتنه و افرادی که خواستار آزادی سران فتنه هستند از فتنه‌گران محسوب شده و در جرم آن‌ها شریک هستند.

امام جمعه باشت در بخش دیگری از سخنان خود به تذکراتی که در همایش اصلاح‌طلبان به شورای نگهبان داده شده بود اشاره کرد و تصریح کرد: باید بدانید شما در جایگاهی نیستید که به یک نهاد قانونی و انقلابی تذکر دهید و بدانید شورای نگهبان براساس قانون عمل می‌کند.

وی با بیان این‌که هدف این افراد تخریب شورای نگهبان است، خاطرنشان کرد: به همه این افراد توصیه می‌کنیم در سالی که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام‌گذاری شده با برگزاری چنین همایش‌هایی تفرقه و اختلاف در جامعه انداخته نشود و همه جناح‌ها زیر سایه ولایت‌فقیه بتوانیم از اسلام، انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president