کد خبر : 8908
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 - 17:13

هُشدار : خطر مرگ در کمین ساکنان برخی مناطق گچساران + تصویر

هُشدار : خطر مرگ در کمین ساکنان برخی مناطق گچساران + تصویر

مطلبی را که می خوانید از طریق مخاطبین آوای جنوب به این پایگاه خبری ارسال شده است ، آوای جنوب آمادگی پاسخ دهی مسولین مربوطه را در این زمینه دارد. آوای جنوب ؛ امواج الکترومغناطیسی که از دکل های برق فشار قوی با ولتاژ ۱۰۰۰ ولت یا بالاتر صادر می شود می تواند بر سلامت

برقمطلبی را که می خوانید از طریق مخاطبین آوای جنوب به این پایگاه خبری ارسال شده است ، آوای جنوب آمادگی پاسخ دهی مسولین مربوطه را در این زمینه دارد.

آوای جنوب ؛

امواج الکترومغناطیسی که از دکل های برق فشار قوی با ولتاژ ۱۰۰۰ ولت یا بالاتر صادر می شود می تواند بر سلامت ساکنین اطراف دکل که تا شعاع ۲۰ یا ۵۰ متر زندگی می کنند تاثیرگذار باشد و برای آنان مشکلات خونی، مغزی و حتی معلولیت به وجود آورد(http://www.tabnak.ir/fa/news/364560).
شاید این چندمین بار باشد که در سایتهای محلی و حتی از طرق مختلف پیگیر عبور برق فشار قوی از ۰/۵ متری منازل مختلف شهر گچساران بویژه شهرک هدایت بوده ایم ولی با وجودیکه از پیگیری هایمان حدود ۵ سال می گذرد اما هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.

جا دارد از این طریق مجددا به اطلاع مدیرن شهری و استانی رسانده شود که نسبت به جمع آوری این خطوط اقدام لازم صورت گیرد چرا که عبور کابلهای اینچنینی خطر مرگ را برای شهرواندان گرامی بویژه اهالی شهرک هدایت، شهرک خلیج فارس پانصددستگاه و …در پی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

من جمعه , ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

بابا آقای کاظم پور هر کی به فکر خودشه کی به فکر مردم بدبخته