آوای جنوب

هنیه: ادامه تجاوز به غزه، کل منطقه را از کنترل خارج می‌کند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تاکید بر این که مقاومت در نوار غزه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، هشدار داد که ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به این نوار باعث می شود کل منطقه از کنترل خارج گردد.

هنیه: ادامه تجاوز به غزه، کل منطقه را از کنترل خارج می‌کند

در حالی که حملات مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در واکنش به عملیات گردان های شهید «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سرزمین های اشغالی تحت عنوان «طوفان الاقصی» برای بیستمین روز پیاپی ادامه دارد، وبسایت خبری «سند» شامگاه امروز (پنج شنبه) از «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی این جنبش نقل کرد که تداوم تجاوز، کشتار و ویرانی علیه نوار و ساکنان آن، کل منطقه که هم اکنون روی یک صفحه داغ قرار گرفته و روند و آینده آن قابل پیش بینی نیست را از کنترل خارج خواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در یک سخنرانی تلویزیونی در این باره تاکید کرد که در بیستمین روز از نبرد با رژیم صهیونیستی، مقاومت در نوار غزه و در راس آن گردان های قسام، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، به حملات خود ادامه می دهد، با خون از مرزهایش محافظت می کند و پیام هایش را نیز با توان و قدرت برای این رژیم و همه حامیان آن در تجاوز و جنگ کنونی می فرستد.

هنیه ضمن تاکید بر این که پیامدها و نتیجه عملیات طوفان الاقصی، در تمامی مراحل در خاک فلسطین و در مبارزه مقاومت و اعراب و مسلمانان با پروژه صهیونیستی وجود خواهد داشت، خاطر نشان ساخت که رژیم اشغالگر به دلیل ضربه راهبردی و شکست سختی که متحمل شده، نخواهد توانست بهبودی خود را باز یابد و این غزه، جبهه مقاومت و قسام هستند که در برابر دشمن به پیروزی خواهند رسید.

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن درخواست از «کشورهای دوست، برادر و هم پیمان» برای اعمال فشار لازم در همه مجامع جهت توقف تجاوز تروریستی به نوار غزه، عنوان کرد: جنبش های مقاومت، جنبش های آزادی بخش ملی هستند که برای آزادسازی مردم و سرزمین خود تلاش می کنند در حالی که تروریست نیز همان دشمن (اسرائیل) و آنهایی هستند که آن را مورد حمایت قرار می دهند و در برابر کشتارها سکوت می کنند.

هنیه ضمن درخواست از ملت های جهان عرب و آزادگان جهان برای حمایت از مقاومت و پشتیبانی از آن با پول، سلاح، فناوری و همه دانش هایی که پیروزی کنونی را تثبیت کنند و به همراه مقاومت در غزه و فلسطین، فصل پایانی اشغالگری را بنویسند، از اندیشمندان، کارشناسان و راهپردازان نیز خواست که به مرحله پس از رژیم صهیونیستی بپردازند چرا که این رژیم ناگزیر از بین می رود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن آن که از همه رهبران، اندیشمندان و صاحب نظران جهان درخواست کرد تا به روشنی و صراحت بر مشروعیت جریان مقاومت، این جنبش و تمامی جنبش های مقاومت در خاک فلسطین تاکید کنند، به همه افراد دارای شجاعت و جرات که این مشروعیت و حق مقاومت مشروع تضمین شده در همه قوانین بین المللی، اسلامی و آسمانی را به وضوع اعلام می کنند نیز درود فرستاد.

وبسایت خبری «شهاب» فلسطین نیز در این باره نوشت که هنیه در ادامه سخنرانی خود همچنین تصریح کرد: ما باید در نبرد آگاهی، در نبرد درآمدها و در نبرد توصیف دقیق آن چه در زمین در جریان است پیروز شویم؛ ما نباید در این دام و در دام های شیطان بیفتیم و این مسئله باید روشن و آشکار و بدون تردید، شک و ابهام باشد.

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن درخواست بازگشایی همه گذرگاه های نوار غزه به ویژه گذرگاه «رفح» در مرز مشترک با مصر و ورود سریع و بدون محدودیت و قید و شرط همه نیازمندی های این نوار و چرخه زندگی در آن، تاکید کرد که کنترل کالاهای ورودی به غزه توسط رژیم صهیونیستی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

هنیه در پایان سخنان خود نیز خطاب به ساکنان نوار غزه اظهار داشت: ای کودکان، مردان، زنان و مقاومت کنندگان غزه، ای کسانی که به جهان بزرگواری، آزادی و عزت نفس آموختید، به شما و فرماندهان، مقاومت کنندگان و خانواده های خاک پاک غزه درود می فرستم؛ به پیش بروید که خدا پشتیبان ما است در حالی که آنها هیچ پشتیبانی ندارند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president