آوای جنوب

هم اندیشی فرماندارگچساران با احزاب و تشکلهای سیاسی و سازمانهای مردم نهاد

رحیمی فرماندارفرماندار گچساران گفت: ضروری است که تشکل‌های مردم نهاد در این شهرستان مورد حمایت دستگاه‌ها و ادارات قرار گیرند.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه دیدار با تشکل‌های سیاسی و مردم نهاد این شهرستان با تبریک میلاد مسعود پیامبر خدا(ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: در سال ۸۴ پیشنهاد تأسیس تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در کشور تصویب و این تشکل‌ها راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ تشکل مردم نهاد در گچساران در حال حاضر فعالیت دارند، افزود: برگزاری این جلسه بسیار با اهمیت بوده و برای ما مایه افتخار است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه اگر وقت ایجاب کند، من علاقه‌مند هستم تا حداقل ماهانه یک بار با تشکل‌های سیاسی و سازمان‌های مردم نهاد و همه گروه‌ها و قشرها دیدار داشته باشم، گفت: تشکل‌های سیاسی و سازمان‌های مردم نهاد امروزه از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

رحیمی با بیان اینکه جایگاه احزاب و تشکل‌های سیاسی و سازمان‌های مردم نهاد بر هیچ کس پوشیده نیست، عنوان کرد: هدف این تشکل‌ها کسب رضا و خشنودی خداوند بزرگ و خدمت به مردم و نظام بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هدف همه ما باید خدمت به مردم گچساران در زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشد، تصریح کرد: در گچساران نمایندگی‌های احزاب و تشکل‌های سیاسی وجود دارد و فعالیت می‌کنند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه جامعه‌ای پویا بوده که همه سلایق و تفکرات در آن وجود داشته باشد، گفت: تشکل‌های مردم نهاد در شهرستان باید مورد حمایت قرار گیرند و ما در حد توان به این تشکل‌ها توجه می‌کنیم.

فرماندار گچساران گفت:احزاب و تشکلهای موجود در جامعه باید ضمن حفظ اصول و ارزشهای نظام و رعایت خطوط قرمز در راستای حفظ امنیت و منافع ملی و توسعه همه جانبه که به اقتدار ملی می انجامد فعالیت کنند.

رحیمی ابراز کرد: الحمدالله در گچساران تعامل بسیار خوبی در میان دستگاه‌ها و ادارات وجود دارد و این تعامل می‌تواند سبب پیگیری هر چه بهتر مشکلات شهرستان شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president