آوای جنوب

هشدار رئیس کل دادگستری استان به کاندیداهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

بعضی از طرفداران این کاندیداها با حمل اسلحه و تیراندازی هوایی، سعی در دمیدن شور انتخاباتی دارند در حالی که این رفتار جرم محسوب می شود و

مزارعیرئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به تازگی بعضی از کاندیداهای انتخابات مجلس با حضور در میان طوایف فضای غیرعادی را به وجود آورده اند.

آوای جنوب؛

همایش فصلی روسا ودادستان های حوزه های قضایی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پیگیری و نظارت بر منابع ملی و بیت المال و همچنین مقابله با جرایم انتخاباتی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا مزارعی، رییس کل دادگستری استان با تبریک فرارسیدن روزهای مبارک ربیع الاول و تأکید بر ویژگی های پیامبراسلام به ویژه مسئولیت پذیری ایشان در جامعه گفت: ما پیروان آن پیامبر شریف هستیم و می بایست تلاش کنیم تا حقوقی که از جامعه اسلامی بر گردن داریم به معنای کامل انجام دهیم.

وی اظهار کرد: ساده زیستی مسئولان در زندگی شخصی و اقتدار و برقراری نظم در محیط اداری دو مقوله جداگانه است که همه باید آن را در دوحوزه کاری و شخصی رعایت کنیم و این دو با هم تداخل پیدا نکند.

رییس کل دادگستری استان با تأکید بر حل پرونده های زمین خواری در سریع ترین زمان ممکن گفت: برخورد با زمین خواران و کوه خواران و همچنین مقابله با نزاع های دسته جمعی به لحاظ فرهنگی و قضایی در اولویت است و از همه حوزه­ های قضایی استان خواستیم که حساسیت بیشتری نشان دهند.

رییس شورای قضایی استان در ادامه این جلسه هشدار داد: به تازگی بعضی از کاندیداهای انتخابات مجلس با حضور در میان طوایف فضای غیرعادی را به وجود آورده اند.

وی گفت: بعضی از طرفداران این کاندیداها با حمل اسلحه و تیراندازی هوایی، سعی در دمیدن شور انتخاباتی دارند در حالی که این رفتار جرم محسوب می شود و انتظار داریم که دیگر تکرار نشود در غیر این صورت برخورد قانونی می کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president