آوای جنوب

هشدارشورای نگهبان استان : فعالیت نامزدها در تایید صلاحیت آنها تاثیر دارد

هرچه به زمان انتخابات نزدیک می شویم فعالیت نامزدها هم شدیدتر شده تا جایی که به وضوح تخلف آنها در این زمینه را می توان دید

خرم روزهرچه به زمان انتخابات نزدیک می شویم فعالیت نامزدها هم شدیدتر شده تا جایی که به وضوح تخلف آنها در این زمینه را می توان دید.

آوای جنوب؛

هرچه به زمان انتخابات نزدیک می شویم فعالیت نامزدها هم شدیدتر شده تا جایی که به وضوح تخلف آنها در این زمینه را می توان دید.
حجه الاسلام قدرت الله خرم روز رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویر احمد در پاسخ به سوالی مبنی بر آغاز فعالیت سیاسی برخی چهره های احتمالی انتخاباتی و تاثیر آن بر تایید و رد این افراد گفت:در بررسی های پیش رو همه اقدامات خارج از ضوابط کاندیداها مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد و اقداماتی از این دست نیز در تایید این افراد مورد بررسی قرار میگیرد .
وی با تاکید بر لزوم قانون مداری کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت:قانون باید فصل الخطاب همه کاندیداها از هر طیف و جناحی باشد.
خرم روز در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر احتمال تایید و یا رد برخی از چهره های احتمالی که در ادوار گذشته رد صلاحیت شده بودند گفت:بسیار بعید است افرادی که در برهه ای از زمان از فیلتر شورای نگهبان عبور نکردند بتوانند مجددا مورد تایید این دستگاه قرار گیرند.
وی خاطر نشان کرد شورای نگهبان در تایید و یا رد صلاحیت کاندیداها مولفه های فروانی را بررسی میکند و سوابق این افراد یکی از پارامترهای مهم در این ارزیابی ها است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president