آوای جنوب

هدایت خواه در گچساران : رهبری به خاطر مسائل فرهنگی خواب ندارد ولی ما راحت می‌خوابیم+تصاویر

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس گفت: عده ای به دنبال قرار دادن مردم در مقابل رهبری هستند

هدایت خواهنماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال تغییر باورهای دینی و انقلابی جوانان ایران اسلامی است.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از گچساران، ستار هدایتخواه پیش از ظهر امروز در نشست فعالان فرهنگی در گچساران، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در اوج بصیرت و تیزبینی هستند و به عنوان دیدبان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی خطرات را از دور تشخیص می‌دهند و هشدار می‌دهند.

وی بیان کرد: آن خطری که در چند سخنرانی اخیر، مقام معظم رهبری در آن با صراحت صحبت کرده‌اند و نسبت به آن هشدار داده‌اند نفوذ دشمن بوده و ایشان فرمودند که دشمن به دنبال نفوذ است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که توافق هسته‌ای یک بهانه بوده و اهداف اصلی دشمن نفوذ است.

هدایتخواه با اشاره به اینکه نفوذ در دو حوزه بوده است، افزود: ما یک نفوذ سخت و یک نفوذ نرم داریم و در نفوذ سخت دشمن به دنبال این بوده که در مراکز نظامی نفوذ کند و رهبری نسبت به این موضوع هشدار داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه نفوذ نرم خطرناک‌تر از نفوذ سخت است، عنوان کرد: در نفوذ نرم دشمن به دنبال مدیریت افکار عمومی است و می‌خواهد افکار عمومی را در مسیر اهداف خود هدایت کند.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: دشمن در نفوذ نرم با ابزارهای مختلف هم در محاسبات مسئولان ما تغییر ایجاد می‌کند و هم افکار عمومی جامعه ما را در مسیر خود هدایت می‌کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن در سه حوزه اقتصاد، فرهنگ و سیاست به دنبال نفوذ بوده و بهانه امروز دشمن مذاکره است که می‌گویند با مذاکره بحث هسته‌ای حل شده و با مذاکره دیگر مسائل حل می‌شود.

هدایتخواه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند در مذاکره جای بده و بستان است، خاطرنشان کرد: در مذاکرات هسته‌ای ما امتیازهایی دادیم و قرار است که امتیازهایی بگیریم.

فعال سیاسی و فرهنگی با اشاره به اینکه برخی‌ها در داخل در عرصه سیاسی تلاش می‌کنند تا چهره آمریکا را خوب جلوه دهند، افزود: دشمن در عرصه اقتصادی به دنبال اختلال در مسیر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است.

هدایتخواه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین راه و چاره برای ما جهت پیشرفت است، اظهار داشت: دشمن به دنبال ورود تجار غربی به داخل کشور و تشویق مردم به خرید کالاهای خارجی و افزایش واردات و وارد شدن فرهنگ آمریکایی و غربی است.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن در آن به دنبال نفوذ بوده، عرصه فرهنگ است، گفت: دشمنان در عرصه فرهنگ به دنبال این بوده که هم افکار عمومی را هدایت کنند و هم با استفاده از رسانه‌ها شک و تردید در مسائل دینی در بین مردم و به ویژه جوانان ایجاد کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس تصریح کرد: تردید در باورها و ارزش‌های دینی و ترویج فساد در خانواده‌ها با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و نرم‌افزارها و شبکه‌های اجتماعی از برنامه‌های دشمن علیه ملت ایران اسلامی است

هدایتخواه با تأکید بر اینکه فعالان فرهنگی باید این دغدغه رهبری را مورد توجه قرار دهند، افزود: متأسفانه ما خیلی در عرصه فرهنگی بی توجه هستیم.

وی با بیان اینکه در عرصه سیاسی باید بصیرت‌افزایی کنیم و زمینه نفوذ دشمن را یادآوری کنیم، افزود: ما باید در برابر دشمنان فرهنگ عاشورایی بایستیم.
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه وحدت و انسجام ملی روز به روز باید بیشتر شود و باید همدل و هم زبان باشیم، گفت: همه ما باید حول محور ولایت جمع شویم.

هدایتخواه با تأکید بر اینکه در عرصه فرهنگ روی دو کار باید تأکید کرد و توجه بیشتری انجام گیرد، اظهار داشت: یکی اینکه سواد رسانه ای مردم باید افزایش یابد و دیگری اینکه باید جهت تحکیم بنیان خانواده تلاش کرد.

وی با تأکید براینکه برای اینکه کار فرهنگی ما اثرگزار باشد باید جبهه فرهنگی تشکیل دهیم، افزود: دشمن به دنبال فساد در خانواده‌ها و رواج دوستی‌های دختر و پسر بوده و ما باید هوشیار باشیم.

هدایتخواه گفت: رهبری می‌گویند من به خاطر مسائل فرهنگی خواب ندارم ولی ما راحت می‌خوابیم.

وی بر انجام کارها و فعالیت‌های فرهنگی توسط فعالان فرهنگی جهت مقابله با برنامه‌ها و طراحی‌های دشمن علیه ملت ایران اسلامی تأکید کرد.

پیش از سخنرانی ستار هدایت خواه ابوالحسن غلامی از جانبازان دوران دفاع مقدس خاطره ای از دوران دفاع مقدس بیان کردند.DSC_0453 DSC_0459 DSC_0475 DSC_0470 DSC_0464 هدایت خواه DSC_0476 DSC_0481 DSC_0485 DSC_0488 DSC_0489

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president